Gå til innhold

Battlefield2 destruktive miljøer ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg mener er det som står om battlefield 2 : at det går an å ødelegge miljøene om kring deg eks: en vegg osv .

 

Men et søk på google har ikke funnet noen videoer om dette . Jeg har heller ikke sett dette på noen in-game videoer som jeg har sett..

Endret av kekky
Lenke til kommentar
Sånn jeg har forstått det så er det bare visse ting som kan ødelegges, ikke alt. Men det finnes for eksempel skur som kollapser om det blir skutt på av en tanks.

Korrekt. Bakken skal ikke bli ødelagt når man skyter den (og det mye annet), men broer kan bli bombet i stykker (slik at ingen kjøretøy på fire hjul kan komme over).

Noen andre ting, som trevegger, blokkader av tønner, etc, kan bli sprengt i fillebiter.

Tror også at små, tynne hus kan ødelegges.

Godt mulig at også trær kan ødelegges med en bombe eller en tank-granat.

 

At bruer kan ødelegges har jeg sett selv på en film (som 110% sikkert er in-game).

Lenke til kommentar

Det var meningen i starten at alle ting skulle være ødleggbare, men det ville krevd for mye av både server og spiller så de forandret det til alle taktiske objekter.

Eller noe i den duren.

Endret av Bio
Lenke til kommentar
[iC' date=26/05/2005 : 18:21]
Sånn jeg har forstått det så er det bare visse ting som kan ødelegges, ikke alt. Men det finnes for eksempel skur som kollapser om det blir skutt på av en tanks.

Korrekt. Bakken skal ikke bli ødelagt når man skyter den (og det mye annet), men broer kan bli bombet i stykker (slik at ingen kjøretøy på fire hjul kan komme over).

Noen andre ting, som trevegger, blokkader av tønner, etc, kan bli sprengt i fillebiter.

Tror også at små, tynne hus kan ødelegges.

Godt mulig at også trær kan ødelegges med en bombe eller en tank-granat.

 

At bruer kan ødelegges har jeg sett selv på en film (som 110% sikkert er in-game).

Så kjøretøyer på to tre eller ett jul kan kgøre over ødelagte bruer?

Lenke til kommentar
[iC,26/05/2005 : 18:21]
Sånn jeg har forstått det så er det bare visse ting som kan ødelegges, ikke alt. Men det finnes for eksempel skur som kollapser om det blir skutt på av en tanks.

Korrekt. Bakken skal ikke bli ødelagt når man skyter den (og det mye annet), men broer kan bli bombet i stykker (slik at ingen kjøretøy på fire hjul kan komme over).

Noen andre ting, som trevegger, blokkader av tønner, etc, kan bli sprengt i fillebiter.

Tror også at små, tynne hus kan ødelegges.

Godt mulig at også trær kan ødelegges med en bombe eller en tank-granat.

 

At bruer kan ødelegges har jeg sett selv på en film (som 110% sikkert er in-game).

Så kjøretøyer på to tre eller ett jul kan kgøre over ødelagte bruer?

Skjønte at noen ville kommentere det, hehe. Men jeg skrev det med vilje.

Ser du filmen, vil du se at ikke hele brua blir ødelagt. Det er et smalt parti på sidene som jeg faktisk tror en mann eller en motorsykkel (om det blir med motorsykler/mopeder i BF2, da) kan fare over. :)

 

EDIT: "Tror", jeg glemte ordet "tror". :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=29/05/2005 : 00:48]
[iC,26/05/2005 : 18:21]
Sånn jeg har forstått det så er det bare visse ting som kan ødelegges, ikke alt. Men det finnes for eksempel skur som kollapser om det blir skutt på av en tanks.

Korrekt. Bakken skal ikke bli ødelagt når man skyter den (og det mye annet), men broer kan bli bombet i stykker (slik at ingen kjøretøy på fire hjul kan komme over).

Noen andre ting, som trevegger, blokkader av tønner, etc, kan bli sprengt i fillebiter.

Tror også at små, tynne hus kan ødelegges.

Godt mulig at også trær kan ødelegges med en bombe eller en tank-granat.

 

At bruer kan ødelegges har jeg sett selv på en film (som 110% sikkert er in-game).

Så kjøretøyer på to tre eller ett jul kan kgøre over ødelagte bruer?

Skjønte at noen ville kommentere det, hehe. Men jeg skrev det med vilje.

Ser du filmen, vil du se at ikke hele brua blir ødelagt. Det er et smalt parti på sidene som jeg faktisk tror en mann eller en motorsykkel (om det blir med motorsykler/mopeder i BF2, da) kan fare over. :)

 

EDIT: "Tror", jeg glemte ordet "tror". :p

Skjønner. litt morsomt da :yes:

Lenke til kommentar

I det intervjuet sa dem at det som kunne ødelegges mest var for "show-off" og hadde liten strategisk betydning. Men som jeg alltid sier..."image" er det viktigste.

 

Mulig broer er et unntak her...mht strategisk betydning.

 

 

Spill har vel aldri vært helt realistisk....men for meg spiller det ingen rolle...jeg vil ha det kulest mulig....

Lenke til kommentar

:( Ting som å gjemme seg i nedslagsgroper og sånn blir jo borte da... og det å gjemme seg i solide bygninger for tanks vil fortsatt funke. :(

 

Sikker på at det ikke er tekniske krav som setter en sperre for hva som kan gjøres? I motsatt fall burde det jo være fullt mulig å modde så alt kan ødelegges om spillerne etterhvert (som meg) ønsker det. Eller i alle fall lage egne brett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...