Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var da litt lite? Tok en Duel test med en kompis han hit'et for 36xx og critta 6700 ca soul fire

9291004[/snapback]

Det kommer jo an på hvordan spec du har... Har critta 10k med soulfire/9k med shadowbolt med desto spec.

Skrevet
Det var da litt lite? Tok en Duel test med en kompis han hit'et for 36xx og critta 6700 ca soul fire

9291004[/snapback]

Det kommer jo an på hvordan spec du har... Har critta 10k med soulfire/9k med shadowbolt med desto spec.

9298230[/snapback]

9k shadowbolt? screenie asap!

Skrevet
Lurer på hvorfor denne tråden fortsatt lever egentlig. Hvis ikke dette er en telletråd så er ingen av de andre det heller...

9300269[/snapback]

Moderatorene kommer og sjefer litt så fort de kjeder seg, men nå er denne tråden allerede så stor, så de vil vel føle seg dumme hvis de først har oppdaget tråden nå.

Skrevet

Amplified Curse of Doom hitter rundt 9000 (jeg har ikke spesielt bra gear) med Curse of Shadows oppe. Har ikke fått testa på Curator enda, fordi jeg alltid bruker pala'n min og healer der :X

Skrevet

Raidbuffs:

Blood Frenzy +4% damage.

Improved Sanctity Aura +2% damage.

Ferocious Inspiration +3% damage. (kanskje mange av denne?)

Hva var det dere sa igjen?

Skrevet
Raidbuffs:

Blood Frenzy +4% damage.

Improved Sanctity Aura +2% damage.

Ferocious Inspiration +3% damage. (kanskje mange av denne?)

Hva var det dere sa igjen?

9302896[/snapback]

kan du putte på selv..

men du tok poenget mitt, det er jeg ganske sikker på :p

Skrevet
Lurer på hvorfor denne tråden fortsatt lever egentlig. Hvis ikke dette er en telletråd så er ingen av de andre det heller...

9300269[/snapback]

Moderatorene kommer og sjefer litt så fort de kjeder seg, men nå er denne tråden allerede så stor, så de vil vel føle seg dumme hvis de først har oppdaget tråden nå.

9300858[/snapback]

Jeg er "aldri" på denne delen av forumet, med mindre jeg får en rapport herfra. Og det gjorde jeg nå. Så jeg føler meg ikke dum over at jeg ikke oppdaget den før nå :)

Det er som sagt en klar telletråd, og jeg velger derfor å stenge den.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...