Gå til innhold

Hadde du stolt på denne butikken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp den beste pc for den beste pris.

 

 

Vi selger en pc.

 

1gb ram

 

Speed 3,2 GHZ

 

512 DDR

 

200 GB Hard disk

 

Pentium 4

 

256 mb Grafikk kort- Regnet som den beste i verden.

 

Kombinert cd-dvd-brenner.

 

Farge på kabinet kan velges.

 

Den beste lydkort i Norge følger med.

 

NY PRIS AV DENNE PC I SVERIGE ER 16.000 SEK

 

MEN NÃ¥ er det! TILBUD TIL DE SOM VIL 1 AV TOP 10 PC i Norge

 

FOR 10.000.-

Vi har stor valg av filmer ¢â‚¬Å¡Ä‚‚¸p filmer med lite riper for 59.-
Viss du er flink med elektriske ting og har peiling sÃĆ℠kan du sende oss mail og si hva du er flink til og kansje vi har eller finner en passene jobb til deg sÄ„ ikke vĦr redd for Ä‚Ä„ spÄ€šÃ‚¸rre om ting eller sende mail

Alt er relativt. :D

:lol: :lol:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Haha :) Nå fikk jeg meg en latter før jeg gikk og la meg. :lol: Det er seriøst den dårligste siden jeg har sett noen sinne. Tror han virkelig han kommer til å selge noen pcer fra den siden der?

 

3.2ghz er det tydeligvis bare seks, syv andre pcer i norge som har. Kjøper du hans pc har du en av de 10 beste pcene i norge :dribble::D

Lenke til kommentar

5) Vi kan bygge hva slags pc du vil til deg men da mÃ¥ du sende mail om hva slags prosesor amd, cleron eller pentium ogsÃ¥ hvor mye skjermkort ogsÃ¥ hvor mye ram ogsÃ¥ hvor mye gb men, cd-brenner og dvd-brenner og lydkort og hovedkort og alt som man trenger inni en data følger med sÃ¥ slapp av men kan henne at dvbd-brenner og cd-brenner ikke følger med det kommer ann pÃ¥ prisen og hva du skal ha sÃ¥ send oss mail om du er interessert mailen er [email protected].

 

 

ahahaha

Lenke til kommentar

Eg finner ikkje noko om dette firmaet nokon plass. Det er ikkje registrert i Brønnøysundregisteret og ikkje i telefonkatalogen. Einaste eg finner på den adressen er ein masse privatnummer. For meg så virkar dette som noko av det mest useriøse som ein kan komme over.

Personleg ville eg halde meg langt unna denne "butikken".

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg tør å besøke han/dem.

Jeg har ikke lyst at en eller annen mafia skal få se mitt "vakre åsyn"... Kunne jo risikere at jeg ender opp som prostituert da.

 

EDIT: Skrive leif

Endret av R_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...