Gå til innhold

Hva gjør dere for å provosere folk?

Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sier "Jaok" med et likegyldig tonefall samme hva de andre er ivrige etter å fortelle meg... det går virkelig på nervene til folk.

Ok da.. Den bruke jeg på noen über-irriterende folk.

Skrevet (endret)

Pleier aldri å gjøre/si noe til personer jeg ikke liker, pleier bare å unngå dem.

Skulle de si noe dritt til meg, da får de pepper tilbake :yes:

Edit: leif

Endret av Gnomenz
Skrevet
Pleier aldri å gjøre/si noe til personer jeg ikke liker, pleier bare å unngå dem.

Skulle dem si noe dritt til meg, da får de pepper tilbake :yes:

Pleier jeg også... Men det er en i klassen som er så sinnsykt plagsom! Pleier bare å avbryte han, når han skal si noe :p

Skrevet

viss jeg kjenner personen godt sier jeg ting jeg vet personen missliker :innocent:

eller later som jeg er totalt uintresert..hehe

men dette gjør jeg bare for å "jekke" på tull da, ikke for å virkelig være slem.

Skrevet

Når jeg føler for å plage dama gjør jeg følgene:

De gangene jeg våkener på natta, når hun sover hos meg...(som er ganske ofte) pleier jeg å begynne å prikke som en galning på skuldra hennes, og rope ut, "duuuuu, du?, duuuu?, er du våken" slik gjør jeg helt til jeg får en neve i tryne....men like morsomt vær gang :evil:

Skrevet

De fleste har en eller annen fysisk ting de skjemmer seg for (jeg har høyden min bl.a.).. La oss si jeg er irritert på en som er ganske lav, da drar jeg bare en kommentar som jeg finner på der og da om det.

Det sårer...

Skrevet (endret)

Hehe, det funker. Eller man kan late som man ler, for så å plutselig avbryte latteren og se dumt på personen.

"Hahaha! LOL!...eh, nei.!

Endret av flodhest
Skrevet
Ja, hva gjør dere for å ta knekken på folk dere ikke liker?

Psyker de ut med å snakke over hodet deres, og samtidig får det til å virke som om jeg kanskje sa noe ugunstig om dem, uten å virke overlegen :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...