Gå til innhold

Multi VPU-hovedkort fra Sapphire


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedkortet på bildet til Malvado går jeg ut ifra har innebygd grafikkløsning. Med mindre mine øyne lyver (igjen?) er det 1stk. god gammeldags VGA port til høyre for PS2. Tror kanskje også det er 1 stk. DVI enda et hakk til høyre :) De er natrulig å tro at kortet på bildet er begavet med en grafikkbrikke som rent ytelsesmessig er i den berde delen av skalaen. Med tanke på vannblokken.

 

Legg merke til de to ensifrede små skjermene nederst i høyre hjørent på hovedkortet (sett på bildet) eller sørvest.

Lenke til kommentar

Greit at kanskje 1 av vannkjølingene er til mosfet, men vi SER jo at det er integrert grafikk på den, og vi SER jo også at det er 3 vannavkjølere der. Så ... en av de er nok kjøling til grafikken :p

 

EDIT : Men det skjønte du kanskje :D hihi

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Greit at kanskje 1 av vannkjølingene er til mosfet, men vi SER jo at det er integrert grafikk på den, og vi SER jo også at det er 3 vannavkjølere der. Så ... en av de er nok kjøling til grafikken :p

 

EDIT : Men det skjønte du kanskje :D hihi

Det er 3 Vannblokker.

 

1: Til CPU (Den Største)

2: Til Chipset ( Den nedenfor CPU blokka.

3: Til Mosfet ( Ved Siden av CPU)

Lenke til kommentar
Trodde ikke amd 64 kort trengte southbridge jeg..

Men det er kanskje opp til chipsett produsenten hva de vil ha i northbridge.

Trodde det var omvendt. Trengte ikke northbridge pga innebyget minnekontroller. Men det eliminerer vel kanskje behovet for north/southbridge helt og gjør at AMD64 bare kan ha en brikke, og da er det vel ikke en bridge mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...