Gå til innhold

Spill som IKKE burde eksistert.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Til alle dere som sier det var idiotisk å ikke ha respekt for cs spillere:

Jeg bryr meg IKKE. Er det vanskeli å forstå? Noen folk liker jeg bare ikke og

hvis dere skal bynne å suttre av den grunn så er det deres problem.

Hvis man skal bestemme selv hvilke spill man liker så kan man bestemme hvilke

folk man liker og, siden jeg er ærlig sier jeg det rett ut.

Dere har med å gjøre: En sær og kverulant person som ikke liker det

gjennomsnittlie menneske. Ja jeg er spesiel, lev med det.

ikke den skarpeste kniven i skuffen altså..

Grand Turismo.... Har aldri blitt lei et spill så fort....

WORD!

Endret av Specter
Skrevet (endret)
Til alle dere som sier det var idiotisk å ikke ha respekt for cs spillere:

Jeg bryr meg IKKE. Er det vanskeli å forstå? Noen folk liker jeg bare ikke og

hvis dere skal bynne å suttre av den grunn så er det deres problem.

Hvis man skal bestemme selv hvilke spill man liker så kan man bestemme hvilke

folk man liker og, siden jeg er ærlig sier jeg det rett ut.

Dere har med å gjøre: En sær og kverulant person som ikke liker det

gjennomsnittlie menneske. Ja jeg er spesiel, lev med det.

Du kan ikke ha det lett hvis du lar spill være med å avgjøre hvem du respekterer. Å avgjøre om man ikke respekterer noen krever overveielse, og dine begrunnelser høres mildt sagt besnærende ut og ikke særlig gjennomtenkt. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men hvis du har planer om å oppnå aksept og respekt hos andre mennesker må du nok finne andre og mer seriøse lodd til vektskålen din.

At man er kverulerende og spesiell legitimerer ikke idiotiske utsagn. Jeg kjenner mange kverulanter som er både spesiell i mening og ytring, men nivået du presterer vitner heller om en som vil ha oppmerksomhet og aksept.

Du skriver at du ikke liker gjennomsnittsmennesket, hva er et gjennomsnittsmenneske i dine øyne? Hvordan definerer du disse? Hvis du definerer disse som 99% av jordens befolkning har du et alvorlig problem siden du forholder deg til disse store deler av livet ditt.

Man kan bestemme hvem man vil like og ikke like, og man kan si det rett ut, selvfølgelig. Men når du bruker CS for å begrunne din disrespekt for en ganske stor menneskegruppe ekskluderer du deg selv fra mang en seriøs diskusjon om det meste, dine meninger blir ledd av og dine standpunker blir ikke tatt seriøst.

Det er ingen som sutrer her. Det som skjer er at det påpekes at utsagnet ditt

Jeg respekterer ikke folk som spiller CS
ikke kan tas seriøst. Hvis du tenker litt etter tror jeg du er enig :)

Spill er lek, verken mer eller mindre.

Endret av Dinsdale
Skrevet
Tror folk henger seg på moten som har kommet nå med å hate CS :roll:

Greit nok at det er noen idioter som spiller det, men slik vil det alltid være. Husk: Du velger selv hvem du vil spille med, det meste kan bli morsomt i godt lag med venner!

CS sitt konsept og gameplay er veldig standard, så viss man hater det så hater man vel så og si alle FPS-spill. (som er greit, for jeg hater fks RPG og alle har hver sin smak, men ikke skyld på et bestemt spill bare fordi det er populært å gjøre det ;) )

Worms 3D skulle ikke skjedd!

MGS3 må være det beste som har skjedd konsoll-verdenen!

Eg har aldri likt CS og for min del hadde det ikkje betydd stort om det ikkje fantes, men om alle dei titusenvis som speler CS hadde spelt andre spel, hadde det kanskje vert til nytte for alle.

Skrevet

veldig sant, selv om jeg har blitt sur pga spill :ermm: men vi har vell alle hatt gode stunder bak skjermen også, :thumbup::thumbup:

Skrevet

Det er greit å bli sur over et spill viss du har sittet lenge å kommet langt å så for eksempel går strømmen å du sitter med en svart skjerm....

Men spill er en lek, så det går over...

Final Fantasy er ikke et spill, det er en relgion :p

Skrevet (endret)

Final Fantasy er ikke et spill, det er en relgion

Jupp, jeg melder meg inn i FF-religionen, FF er ikke spill, det er mer

PS : Zippio er øverstegamer, og jeg er vise-gamer ;D

Endret av Specter
Skrevet (endret)

veldig sant, selv om jeg har blitt sur pga spill :ermm: men vi har vell alle hatt gode stunder bak skjermen også, :thumbup::thumbup:

Akkurat ja ;)

Edit: Quote tull

Endret av zeph
Skrevet

Off Topic

PS : Zippio er øverstegamer, og jeg er vise-gamer ;D

hehe javel ja... den var ny :D

Som øverstegamer er det min ære å hilse alle til en ny FFtjeneste der vi priser våre guder Square Og Soft (det var squaresoft og ikke Square-Enix som laget FFVII, viss eg ikke husker feil) La oss gå i FF gudenes fotsspor.. amen :p

On Topic:

Final Fantasy X-2, er egentlig ikke et FF. I mine tanker burde bli kastet ut av FF familien og burde bli tatt vekk navne FF fra coveret... :hrm:

Skrevet
Final Fantasy X-2, er egentlig ikke et FF. I mine tanker burde bli kastet ut av FF familien og burde bli tatt vekk navne FF fra coveret... :hrm:

VEDTATT *slå i bordet med en diger treklubbe*

X-2 er herved ikke et FF-medlem, men bare en tilhenger, og skal bli klat X-2, ikke FF X-2

Skrevet

Sporer av her nå......

Double Dragon 1 og 2 skulle aldri eksistert siden alle pengene jeg hadde på begynnelsen av 80-tallet ligger i den DD-maskinen.

Skrevet

Jeg misliker folk som ikke gidder å skrive skikkelig på forumet og skriver fjortis-slang isteden, men respekterer dem for det ;)

Det er imidlertid tåpelig å skulle dømme folk pga de syns det kan være morsomt å spille et av verdens mest utbredte spill en gang i blandt!

Dumme folk vil alltid fins på servere, uansett spill.

At CS kan ha en større fanskare blandt hormonelle tenåringer kan godt stemme, men du velger selv hvilken server du spiller på!

Når det gjelder at det har en meningsløs handling, så kan jeg forsåvidt si meg enig, men hvilke spill bidrar egentlig til å skape en bedre verden? :p

Spill som ikke burde eksistert: Oni, Mortal Kombat Deadly Alliance og ikke minst Scooter pete's pizza delivery :ohmy:

Skrevet (endret)
ikke den skarpeste kniven i skuffen altså..

Hva har det med hvor smart jeg er å gjøre? Idiot.

Har mine meningen, respekter det isteden og slutt å syt.

Jeg respekterer ikke folk som har evnen til å generere 10+ off-topic innlegg i et og samme topic. Å kalle andre forummedlemmer "idiot" pga. en liten diskusjon du selv startet, er både sterkt imot forumets retningslinjer og vanlig folkeskikk.

Syns forøvrig det var synd at Neverwinter Nights ble laget, så Baldur's Gate 3 ble utsatt et decennium til :(

Endret av Kevlar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...