Chasseur Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) JEg har en del viktige data på en PC, som desverre har crashet (Hardware feil), og jeg trenger noen av dokumentene som er på den PC-en. Jeg har en annen PC, hvor jeg fikk den strålende ideen å sette den andre som en slave disk? Men jeg er redd for å miste data, og lurer på en del ting: PC-ene har veldig forskjellig hardware, har det noe å si? PC-en jeg bruker nå, har 120 GB, og den jeg har det viktige på har 250, vil det føre til problemer? Er det lurere å bruke den andre som "hoved-harddisk"? (de har samme OS, men ikke samme drivere osv.) Er det noe annet jeg bør være "obs" over? Endret 24. mai 2005 av LordZyfeX
aklla Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 så lenge den er slave og du ikke booter fra den er det ingenting å tenke på, hvis du skal boote fra den kan du få store problemer
bobafett Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Du setter bare HDD'en fra den kræsja PC'en inn i den andre som slave. Ikke noe problem!!
Chasseur Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Det her ser jo meget bra ut! Men, det er praktisk talt ingen fare ved å sette en disk som slave? (Husker en tidligere nabo gjorde dette da vi hadde virus, han var tøff, han jobba som programmerer for IBM, og hadde værste nerdehuset! Hadde 5 pc-er, og alt mulig! Men hva det har med topic å gjøre veit ikke jeg..)
Chasseur Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Foresten, er det noen som kan gi en kjapp gjennomgang av hvoradn man setter en disk til slave? Har jo aldri gjort det før...
Chasseur Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Men jeg har en S-ATA så jeg nå! Da kan man vel ikke sette den som slave, eller tar jeg feil nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå