Kanetheheatsink Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle ha en konkuranse _med_ premie! Premie: cd-key for HL1 (Counter Strike 1.6). Siden jeg er et ærlig og redelig menneske kommer jeg ikke til å gi en som er laget med generator eller noe sånt, men en helt ekte og lovelig cd-key fra HL esken som jeg skal kjøpe. Vinneren vil motta den via PM. (eller her i topicen neida.) For at jeg skal kunne ha denne konkuransen ville jeg satt pris på om det var en som ikke skal delta som kunne hjelpe meg med å finne en verdig vinner. PM meg om du er interesert Hva går konkuransen ut på? Det gjelder å poste det beste screenshot'et. Den som poster det fineste/kuleste osv. vinner. Ganske enkelt bare å poste det bildet du har tatt som du er mest fornøyd med Konkuransen vil åpne 27. mai klokken 18:00 (fredag uke 21), og slutte Søndag 29. mai, klokken 18:00. (Utsatt til Mandag 19:00) Regler 1. Det er bare lov til å poste ett bilde 2. Bildet skal være tatt uten navn på spillere og NPC's (se Interface options for å slå de av) 3. Før du tar bildet klikker du ALT+Z for å gjemme menyen din. Gjør samme for å få den tilbake. 4. Ikke lov å tegne/edite bildet. 5. Bilder MÅ være tatt av poster. (legg merke til dette!) hvis vi finner ut av at noen bruker ofisielle bilder, vil jeg rapportere til en mod/admin om at han/hun jukser i konkuranser på HW.no. (noe som ikke er possitivt!) Ellers er vel egentlig alt tillatt. For å åpne screenshots kan du bruke en av disse programmene: WoW Screenshotmanager Irfanview Dere som har photoshop av nyere type kan allerede åpne bildene. Hvordan laste opp bildet? Ikke legg ved som fil. Bruk heller denne siden til å laste opp bildene. Da kan dere bare bruke den "Direct link to picture" linken som du får opp. Gi linken, og bruk "link" knappen, så jeg slipper å kopiere tusen ganger. Bilder som blir lagt ved som fil, eller på andre måter en den jeg sa, vil ikke bli med i konkuransen. Alle størrelser er tillat, men 1024x768 er annbefalt Vær greie å ikke poste før på fredag! Bilder som blir postet før åpningen vil ikke bli vurdert! Da ønsker jeg dere alle lykke til (er det noe jeg har glemt å poste? Fortell meg!) Endret 31. mai 2005 av magubrothers
JPNord Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Bra iniativ må jeg si "Stikker hjem og tar haugevis med screenshots"
Kanetheheatsink Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Takk 100,- kr er ikke så mye, men det er bare for morroskyld.
Griznah Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hvem gidder å sende screenshots for cd key til halflife? latterlig..
akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) Syns nå det er snilt av han jeg! Skal se om jeg finner noen screens jeg har liggende! EDIT: Det du sier er omtrent det samme som "Hvem gidder å trykke en tast for 100kroner?" Endret 24. mai 2005 av DiskSpace10GB
-jH Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 bare et sprsmål: åssen format og størrelse vil du screenersene i? Eller er det fritt frem på denne siden?
Kanetheheatsink Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 (endret) skal legge til det i maintopic. EDIT: Done takk for at dere sier ifra! Endret 24. mai 2005 av magubrothers
brillan Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hvem gidder å sende screenshots for cd key til halflife? latterlig.. Hvis du ikke har noe bedere å si kan du holde kjeft. Synes dette er et bra tiltak jeg
Bautastein Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Bra tiltak Legg til regel om at bildet må være tatt av posteren. Oppmerksomme sjeler finner sikkert ut om bildet har vært postet på offisielle sider før.
Bamse_ Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Bra initiativ, burdte nesten vært ett gamecard på en mnd som premie siden vi snakker wow her da men det skal du få lov å styre selv :thumbsup:
Kanetheheatsink Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 (endret) Joa. Men da blir det litt vell dyrt Så fant ut at det ble best å kunne vinne et spill. Endret 24. mai 2005 av magubrothers
Kanetheheatsink Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Da ligger premien her ved siden av meg! ^^ (har kjøpt for de som ikke sjønte )
Sigga Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Konkurransen kan bli fin den, selv om premien ikke er all verdens. Bra tiltak!
Kanetheheatsink Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Hei WoW! Tok med Irfan View i main topic. Hyggelig at dere sier at det er en bra ide
Lapette Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Så gjennom screenshotsa mine, og der var det ikke mange bra gitt, men fant ett hvor jeg døde langt oppi nord og spiriten min spawnet nedenfor ironforge! Ikke allverdens, men siden jeg er den eneste som har postet så langt føler jeg meg heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå