Gå til innhold

Call of duty2 video 12min shacky cam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe jeg likte VELDIG godt med den filmen, var at den viser at du bare er en brikke i et stort spill, og at du ikke alltid er den som må gjøre forskjellige ting (feks å kaste en granat inn i en bunker, etc.).

Og intensiteten var selvfølgelig overflødig.

Dette er garantert bare åpningsbrettet til spillet, og spillet kommer garantert ikke til å bli så stort hele tiden, men jeg håper på en del slike slag igjennom spillet, da det hadde vært fett! (liker det å ikke være en leder, men å være en av mange soldater som virrer rundt omkring og prøver å få organisert noe).

Skrevet

Enig at denne filmen gav oss ett godt innblik i ka vi kan forvente oss. Men eg tror dette blir NESTEN like linært som COD, bare på en bedre måte.Og for guds skyld la fiendtlig og medsoldat AI vere god.Var jo mangel på det i 1`ern :whistle: Håper de ugår formye scripting, og at faktisk folka dine kan gjøre nytten for seg en gang i blant. BTW Noen andre som tenkte på filmen "The longest day" når de såg filmen? Det samme slaget finner sted der, bare litt ned justert når det gjelder action. Dette spillet skal eg gå til innkjøp av og plassere stolt ved siden av COD og UO :love:

Skrevet

Men installerer du den pakka jeg refererte til så kan du bruke det programmet du vil. Personlig liker jeg Mediaplayer bedre enn VLC. Har også erfart at VLC hakker litt noen ganger på den bærbare når jeg har prøvd å se film med den. Er vel fordi den har alle codecs innebygd og bruker litt mer ressurser.

Skrevet
Men installerer du den pakka jeg refererte til så kan du bruke det programmet du vil. Personlig liker jeg Mediaplayer bedre enn VLC. Har også erfart at VLC hakker litt noen ganger på den bærbare når jeg har prøvd å se film med den. Er vel fordi den har alle codecs innebygd og bruker litt mer ressurser.

Joda, men man må ikke bruke VLC! Det er absolutt nok at man bare installerer det, så kan man bruke WMP til å spille av filmer.

Slik er det med DivX også, så lenge man har codec-en installert, funkerer det knirkefritt. :)

BTW: Bruker ikke VLC til å SE filmene selv, jeg heller. ;)

Skrevet (endret)

Hmm, dette blir veldig off-topic... Men, du snakker om VideoLAN ikkesant? Denne installerer ikke codecs, poenget med denne spilleren er at du skal slippe å installere codecs, fordi alle er innebygd i spilleren.

Mulig jeg har misforstått noe... :blush:

Endret av BTK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...