graks Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 sjekk ut denne 12 minutters lange video fra call of duty2 som er tatt opp med videokamera på e3 messen.gleder meg til og få spill cod2 senere i år. http://cod.justgamers.de/filebase_details....page=50#nothing
Hr. Jenssen Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Noe jeg likte VELDIG godt med den filmen, var at den viser at du bare er en brikke i et stort spill, og at du ikke alltid er den som må gjøre forskjellige ting (feks å kaste en granat inn i en bunker, etc.). Og intensiteten var selvfølgelig overflødig. Dette er garantert bare åpningsbrettet til spillet, og spillet kommer garantert ikke til å bli så stort hele tiden, men jeg håper på en del slike slag igjennom spillet, da det hadde vært fett! (liker det å ikke være en leder, men å være en av mange soldater som virrer rundt omkring og prøver å få organisert noe).
Mala Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Enig at denne filmen gav oss ett godt innblik i ka vi kan forvente oss. Men eg tror dette blir NESTEN like linært som COD, bare på en bedre måte.Og for guds skyld la fiendtlig og medsoldat AI vere god.Var jo mangel på det i 1`ern Håper de ugår formye scripting, og at faktisk folka dine kan gjøre nytten for seg en gang i blant. BTW Noen andre som tenkte på filmen "The longest day" når de såg filmen? Det samme slaget finner sted der, bare litt ned justert når det gjelder action. Dette spillet skal eg gå til innkjøp av og plassere stolt ved siden av COD og UO
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Off Topic: Synes ikke The Longest Day hadde krigssfølelse for en femmer, jeg! Folka gikk jo nesten fredelig ut av båtene, og tok seg god tid, og få ble skutt ned!
Adversary Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Kva for en codec?? Ble bare grønnt her bruk vlc den tar alt
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 ACE Mega CoDeCS Pack er tingen. VLC er bedre, for den tar praktisk talt ALT.
Bloody Mess Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Men installerer du den pakka jeg refererte til så kan du bruke det programmet du vil. Personlig liker jeg Mediaplayer bedre enn VLC. Har også erfart at VLC hakker litt noen ganger på den bærbare når jeg har prøvd å se film med den. Er vel fordi den har alle codecs innebygd og bruker litt mer ressurser.
ttt Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 såg lovande ut det der. kjem nok til å sjå nærmare på CoD2 når det kjem.
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Men installerer du den pakka jeg refererte til så kan du bruke det programmet du vil. Personlig liker jeg Mediaplayer bedre enn VLC. Har også erfart at VLC hakker litt noen ganger på den bærbare når jeg har prøvd å se film med den. Er vel fordi den har alle codecs innebygd og bruker litt mer ressurser. Joda, men man må ikke bruke VLC! Det er absolutt nok at man bare installerer det, så kan man bruke WMP til å spille av filmer. Slik er det med DivX også, så lenge man har codec-en installert, funkerer det knirkefritt. BTW: Bruker ikke VLC til å SE filmene selv, jeg heller.
Bloody Mess Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hmm, dette blir veldig off-topic... Men, du snakker om VideoLAN ikkesant? Denne installerer ikke codecs, poenget med denne spilleren er at du skal slippe å installere codecs, fordi alle er innebygd i spilleren. Mulig jeg har misforstått noe... Endret 24. mai 2005 av BTK
Adversary Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 vlc har alle codecene innebygd vist det er det du sikter til
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 VLC fungerer som en codec, og også som en spiller (slik som feks. DivX spilleren). Men nu må vi komme på rett spor igjen, folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå