knutby Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Diablo2 er ikke et dårlig spill, men å kalle det et eventurspill, rollespill eller IQ spill generellt er en sterk overdrivelse... Mulig jeg er litt streng når jeg legger NWN med Diablo2 men historien i NWN er veldig firkantet okstavelig talt... 4 områder, 4 bosser hvis du forstår hvor jeg vil. @sovietpig Nåtildags kan man kreve "litt" mer. Som for eks. en historie. Det gjør bare spillet dypere, og man kan med en fordel legge til et hack&slash element.. Men å kun gå rundt å lete etter ting å drepe for å få ting som gjør deg bedre til å drepe er jo bare dumt.. Se på Cowworld eller hva det heter. Går KUN ut på å slakte kuer i tusentall! Samme som dop, er kult i sarten, så blir du avhengig og klarer ikke slutte. Og når du først klarer å slutte innser du hvor idiotisk det er.
gsn Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Er vell litt snodig at folk så å si sier d2 er et drit spill selv om det ble kåret årets spill over alt når det var på top. Jeg liker diablo2 bedre en BG rett og slett for jeg syntes det har en bedre gameplay, historien syntes jeg også er bra...
Gromle Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Er vell litt snodig at folk så å si sier d2 er et drit spill selv om det ble kåret årets spill over alt når det var på top. Ja stusser på litt det jeg også.. Hvordan klarte D2 å få så bra kritikker når det ikke kom med noe særlig nytt i forhold til D1? Er jo rett og slett bare en klikk-fest uten sidestykke.
gsn Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 At det ikke er mye nytt fra D1 er vell litt vell overdrevent, spillene er faktisk svært så forskjellige. Og hvis det rett og slett er en klikk-fest uten like for deg har jeg ikke troa på at du er særlig dyktig! Nekter selvsagt ikke for at det er mye klikking, det er jo et hack'n slash spill, men det er mye mer til det.
Gromle Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Hva er det som er så mye nytt da? Det er lenger, litt mer avansert tech-tree, og mer items å samle. Og det er jo en klikkfest uten like uansett hvordan man vrir og vender på det. Drepe, plukke opp items, håpe på noe fine items, drepe vidre, levle litt, drepe videre, gjøre ett simpelt oppdrag, osv osv...
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Og det er jo en klikkfest uten like uansett hvordan man vrir og vender på det. Drepe, plukke opp items, håpe på noe fine items, drepe vidre, levle litt, drepe videre, gjøre ett simpelt oppdrag, osv osv... Hva skiller dette fra andre rollespill? Man levler, lærer nye spells/egenskaper, man dreper, man plukker opp items, kjøper nye items, gjør oppdrag..
SkyMarshall Arts Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) Jeg skulle solgt bestemor for å se Starcraft bli realisert som RPG. Eller MMORPG for den slags skyld. Tror ikke det er en gamer på jorden med respekt for seg selv som ikke iallefall har tenkt tanken; "World of Starcraft" èn eller flere ganger! Endret 28. mai 2005 av SkyMarshall
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 [...]Tror ikke det er en gamer på jorden med respekt for seg selv som ikke iallefall har tenkt tanken; "World of Starcraft" èn eller flere ganger! Jeg har aldri tenkt den tanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå