Gå til innhold

Trenger en pluginn til MSN!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk.. Er det en grunn til at Navnet på låta står før artisten?

 

F.eks står det: Black Dog - Led Zeppelin

Hvis du veil kan du endre det med mess patch: mess.be.

Nærmere forklaring?

Han mener sikkert A-Patch. Den støtter nå den nyeste MSN Messenger versjonen som for tiden er 7.0.0813.

Med A-Patch kan du fjerne alt dill-dallet i MSN Messenger, og jeg tror også den kan gjøre det :)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt a-patch til å fjerne mesteparten av alt mekket i msn messenger, men det er en ting jeg ikke har fått fjernet. "Klikk her for å lære mer..." (se bilde) - jeg skulle gjerne fjernet denne også. Er det mulig med a-patch, eller er det noen andre måter å gjøre det på?

post-26-1118509989_thumb.png

Lenke til kommentar
Jeg har brukt a-patch til å fjerne mesteparten av alt mekket i msn messenger, men det er en ting jeg ikke har fått fjernet. "Klikk her for å lære mer..." (se bilde) - jeg skulle gjerne fjernet denne også. Er det mulig med a-patch, eller er det noen andre måter å gjøre det på?

Tror du bare kan klikke på den og velge "jeg ønsker ikke å delta akkurat nå" eller noe sånt.. Da skal den forsvinne.

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk prøvd det, men etter jeg hadde brukt a-patch gikk det ikke an å trykke på den lenger. Så jeg måtte gjenopprette msn messenger til slik den er orginalt, trykke på linken og velge at jeg ikke ønsket noe info, for deretter å fjerne alt jeg ikke ville ha der med a-patch nok en gang. Lett skal det være...

Lenke til kommentar

Siden det var snakk om plugins her, tenkte jeg å ta opp et lite problem angående MSN Messenger 7 her.

 

Som alle dere sikkert har fått med dere, så vises emoticons i kontaktlisten, noe som gjør kontaktlista forferdelig kødden å scrolle. Noen som vet hvordan gjøre at emoticons IKKE vises i kontaktliste uten å måtte disable emoticons helt?

 

På forhånd, takk! :D

Lenke til kommentar
Takk.. Er det en grunn til at Navnet på låta står før artisten?

 

F.eks står det: Black Dog - Led Zeppelin

Hvis du veil kan du endre det med mess patch: mess.be.

Nærmere forklaring?

Hvis du går inn på plug-in'en i winamp så skal du finne noe som heter artist,album,title. Kopier teksten fra title over til artist og fra artist over til title. Da får du artisten først.

 

Sånn er det hvertfall med toaster plug-in'en, vet ikke om det hjalp noe?

Lenke til kommentar
Siden det var snakk om plugins her, tenkte jeg å ta opp et lite problem angående MSN Messenger 7 her.

 

Som alle dere sikkert har fått med dere, så vises emoticons i kontaktlisten, noe som gjør kontaktlista forferdelig kødden å scrolle. Noen som vet hvordan gjøre at emoticons IKKE vises i kontaktliste uten å måtte disable emoticons helt?

 

På forhånd, takk! :D

Hvis du har Messenger Plus! installert kan du gjøre følgende for å bli kvitt emoticons i kontaktlisten:

 

I messenger: Velg: Plus! > Innstillinger > Kontaktliste > Tilpassede navn > Huk av for "Vis tilpassede kontaktnavn".

Lenke til kommentar
Hvis du går inn på plug-in'en i winamp så skal du finne noe som heter artist,album,title. Kopier teksten fra title over til artist og fra artist over til title. Da får du artisten først.

 

Sånn er det hvertfall med toaster plug-in'en, vet ikke om det hjalp noe?

 

Da "ødelegger" du jo IDtagen til mp3 filene. Hvis du har en mp3-spiller, som sorterer etter tags, vil Låtnavnet komme opp som artist, og du vil få en hel haug med låter som f.eks heter Ac/Dc

Endret av _Ferrari_
Lenke til kommentar
Hvis du går inn på plug-in'en i winamp så skal du finne noe som heter artist,album,title. Kopier teksten fra title over til artist og fra artist over til title. Da får du artisten først.

 

Sånn er det hvertfall med toaster plug-in'en, vet ikke om det hjalp noe?

 

Da "ødelegger" du jo IDtagen til mp3 filene. Hvis du har en mp3-spiller, som sorterer etter tags, vil Låtnavnet komme opp som artist, og du vil få en hel haug med låter som f.eks heter Ac/Dc

Ikke helt det jeg mente, skal prøve å formulere meg bedre:

 

Hvis du ser på bildet jeg har lagt til så mente jeg at han bytter om der. Mp3 filene trenger man ikke gjøre noe med.

 

Teksten som står i MSN Title kopierer man til MSN Artist, og teksten i MSN Artist kopierer man til MSN Title. Jeg fikk også navnet på sangen først før jeg byttet om på de kodene(eller hva man skal kalle det).

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...