Zemeckis Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Er det noen som har skaffet seg andre layouter enn de som følger med? Jeg har prøvd noen fra min K700, men får beskjed om at de er ødelagt. Så lastet jeg ned noen fra Zedge, men får bare beskjed der og om at "filen er ødelagt og kan ikke brukes" når jeg prøver å angi. Anyone?? Man kan ikke bruke K700i themes på K750i
zemtex Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 3 døgn har Komplett.no brukt på å flytte esken med k750 fra hyllen, satt på lappe og levert den til posten... Godt jobba!
ADT Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Passer dette minnekortet? http://www.mpx.no/aspx/login.aspx?ReturnUr...2540&plid=42540 Nei.. det der er jo ett SD-kort. Dette f.eks. passer: Link. Helsike så dyrt!
Tjohei Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Må spørre en gang til. sliter fremdeles med oppkopling med wap og GRPS. fikk tilsendt innstillingene fra Netcom uten hell felre ganger, har også lagt inn konfigurasjon manuellt, slått telefonen av og på, slettet alt og lastet ned alt på nytt. fungerer desverre overhodet ikke. Noen som har hadd samme problemer eller som har bra tipps.Takker Har du prøvd å laste ned innstillingene fra SE direkte?
El Matador Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 3 døgn har Komplett.no brukt på å flytte esken med k750 fra hyllen, satt på lappe og levert den til posten... Godt jobba! Bestilte min kl. 16:00 fra Netshop 2 dager senere hvar den ankommet. Normal tid det hos Komplett.
iCar Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Har en spm , har hatt k750 i litt over 1 uke nå.men hakke brukt d før nå. det med å hente ut ting som man har tatt med mobilen(bilder,vdo osv...9 Når jeg kobler usb til pcen så dukker den ny stajson der, den kan jeg gå inn i og hente alle video og bilder som ligger på memory stick, men åssen eller hvor finner jeg det som ligger på selve tlf?? Noen som kan forklare meg??
B4stian Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Har en spm , har hatt k750 i litt over 1 uke nå.men hakke brukt d før nå. det med å hente ut ting som man har tatt med mobilen(bilder,vdo osv...9 Når jeg kobler usb til pcen så dukker den ny stajson der, den kan jeg gå inn i og hente alle video og bilder som ligger på memory stick, men åssen eller hvor finner jeg det som ligger på selve tlf?? Noen som kan forklare meg?? Da må du bruke File Manager.
Crazysteps Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Har en spm , har hatt k750 i litt over 1 uke nå.men hakke brukt d før nå. det med å hente ut ting som man har tatt med mobilen(bilder,vdo osv...9 Når jeg kobler usb til pcen så dukker den ny stajson der, den kan jeg gå inn i og hente alle video og bilder som ligger på memory stick, men åssen eller hvor finner jeg det som ligger på selve tlf?? Noen som kan forklare meg?? Med programvaren som kom med telefonen. FileManager'en går inn på telefonminnt.
docs Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ja, har prøvt å laste ned innstillingene direkte hos SE men da dukker det opp Sense ved GRPS innstilling, men er kunde hos Zou og de sliter med å løse problemet. de mener feilen ligger vel neppe i telefonen men muligens hos Netcom som ikke har oppdatert konfigurasjonen. veldig rart - telefonen ble jo lansert 2 uker siden.
zemtex Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 kjapt spm:Noen erfaringer med tele2 på denne tlf..? Får min k750 til/etter helga, og kommer til å bytte til Tele2 i august.
Tjohei Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ja, har prøvt å laste ned innstillingene direkte hos SE men da dukker det opp Sense ved GRPS innstilling, men er kunde hos Zou og de sliter med å løse problemet. de mener feilen ligger vel neppe i telefonen men muligens hos Netcom som ikke har oppdatert konfigurasjonen. veldig rart - telefonen ble jo lansert 2 uker siden. Operatørene er ikke alltid like raske med å lage oppsett for nye telefoner. Det er alltid et problem når det er store lanseringer. Husker det var et problem med K700 og den gjengen også.
ZeuZ Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Er ikkje opratørane sine "konfiger" ganske like tlf som er fra tidligare då? Skulle nesten tru at k700 konfig ville fungere på ein k750i. Bare å skrive inn manuelt? Telenor har vertfall lagt ut konfig til k750i
JonV Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Nå har jeg prøvd Manuelt oppsett. Netcom Sitt sms oppsett. SonyEricsson.com sitt oppsett. Ingen av de kommer på WAP.... Noen flere tips ?
O_K Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Sliter også med GPRS oppsett. Har CHESS og bruker automatisk oppsett fra dem. wap virker som det skal, men den finner ikke server når jeg skal sjekke mail, eller når jeg bruker java.progz. Virker nesten som DNS problemer...
docs Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Nå har jeg prøvd Manuelt oppsett. Netcom Sitt sms oppsett. SonyEricsson.com sitt oppsett. Ingen av de kommer på WAP.... Noen flere tips ? vel akkurat som hos meg. de gutta fra You lovet meg å ringe tilbake i dag for å fikse det men det ser jo noe dystert ut sålenge netcom ikke er helt på tråd, da
O_K Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Fant en skummel ting til, hold telefonen unna små metalldeler! Jeg hadde den liggende på skrivebordet, med displayet opp. Når jeg løftet den opp var en stift nesten sugd inn gjennom de små hullene under kameraet. Det sitter en sterk magnet innenfor (høyttaler?), og småting som stifter eller bindersbiter kan fort forsvinne inn der. (Jeg praktiserer kaosteori på skrivebordet, så det ligger en del bøyde/brukkede binders og stifter der)
xnofit Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 kjapt spm:Noen erfaringer med tele2 på denne tlf..? Får min k750 til/etter helga, og kommer til å bytte til Tele2 i august. Tele2 har klart wap oppsett osv. Alt funker iallefall fint hos meg
ZeuZ Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Noke eg har lurt på er om det går ann å lagre meldinger i "lagrede meld" uten å måtte lagre dei på SIM kortet. For eg får ikkje til å lagre meldinga anna enn på sim kort. Og eg har eit GAMMALT kort som tar sikkert toppen 10 meldinga
Mobilguiden666 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men har dere sjekket LYS i menyen? Telefonen sender SOS signaler med "blitzen " til kameraet!. Valget er SOS Dritkult!
lugah Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men har dere sjekket LYS i menyen? Telefonen sender SOS signaler med "blitzen " til kameraet!. Valget er SOS Dritkult! drit unødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå