qwerqwer Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 fant isje ut kor eg sko plasere dette eg har to hotmail kontoer som eg bruker til forskjelige ting. men har glemt passordet på den ene, husker heller ikke hintet. men det er en mail der som er viktig som jeg må ha, e d någen som vet kordan eg kan få tak i passordet igjen.
Grundig Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg hadde det samme problemet for en god del år siden. Det jeg gjorde da var å sende Hotmail-folka en mail hvor jeg forklarte problemet mitt. Da fikk jeg spørsmål som for eksempel "hvem er den siste du sendte en mail til", eller "hvor mange mail har du sendt da og da". Når jeg svarte på disse spørsm,ålene forstod de at det var min konto og da ga de meg nytt passord. Men dette er noen år siden, kan hende de er mye strengere på det der nå.
kjhanken Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Tja, forsøke å kontakte micrsoft/hotmail. Men tviler, for hvordan kan du bevise for hotmail at du er den garantert ekte eieren til kontoen?
janfredrik Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Tja, forsøke å kontakte micrsoft/hotmail. Men tviler, for hvordan kan du bevise for hotmail at du er den garantert ekte eieren til kontoen? De har jo begynnt med at du skriver inn kortnummer ogsånt, så ser de at den er din.
kjhanken Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Om han har betal utgaven, så er det veldig mye enkelere å bevise at det er han. Men mange benytter gratis versjonen, og kanskje ikke alttid har brukt korrekte opplysninger i personopplysningsfeltene. Og da blir det værre.
qwerqwer Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 eg har hørt at d isje ska ver så vanskelig å hacke sei inn, men d e vel isje lov å si kordan man jør d her på forumet. men e d nogen som vet så si at du vet så kan du få email adressen min.
miCro Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Eller så kan du ta dette som et tegn fra oven, å skaffe deg gmail!
gozzer Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 eg har hørt at d isje ska ver så vanskelig å hacke sei inn, men d e vel isje lov å si kordan man jør d her på forumet. men e d nogen som vet så si at du vet så kan du få email adressen min. Så du mener at en av verden største leverandører av webmail har et såpass usikkert system at du kan "hacke" deg inn vha. et par tips her på forumet? Selv om helvete sikkert fryser over før du knekker deg inn på microsoft sine servere, burde du heller lære deg å passe på passordene dine istedenfor å prøve og spenne bein på firmaet som har gitt deg to gratis e-post kontoer.
_Adler_ Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Rart at du bruker passord du ikke husker Et passord skal være enkelt å huske, emn også vanskelig å gjette.
Ernie Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 eg har hørt at d isje ska ver så vanskelig å hacke sei inn, men d e vel isje lov å si kordan man jør d her på forumet. men e d nogen som vet så si at du vet så kan du få email adressen min. Så du mener at en av verden største leverandører av webmail har et såpass usikkert system at du kan "hacke" deg inn vha. et par tips her på forumet? Til din informasjon har det faktisk ved flere anledninger vært sikkerhetshull som har gjordt det mulig å skaffe seg passordet på en hvilken som helst hotmail-konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå