Gå til innhold

Trenger hjelp med Final Fantasy


MGS3

Anbefalte innlegg

Hvis de klarer å få til stemmene, og hvis det blir bedre grafikk, da skal jeg kjøpe det, og sette meg ned å se om jeg klarer å spille det.

en remake er egentlig ikke aktuelt fra min side.

 

Hvorfor "fixe" noe som allerede funker .

Endret av Specter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok snart på tide å samle menigheten og forkynne litt. Og et lengre bønnemøte etter vitnesbyrdene. Vi avslutter med kaffe og kaker. Ingen tvang, men om noen kan ta med seg kake vil vi være svært takknemlige.

 

 

 

 

 

hmmm.. så var det bare å finne en organist som kan spille "still more fighting" og "one winged angel" da....

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan stemmene blir til Advent Children. Håper det blir godt gjort, for da kan de samme stemmene ha blitt brukt til en eventuell remake av spillet.

Men jeg liker ikke stemmer i sånne spill. Det blir helt feil.

 

FF10 ble en katastrofe på grunn av det, men det er oversetter-greiene sin skyld!

Har sett videoer og klipp av den japanske versjonen og leppe-synkroniseringen er jo flawless! Men på Engelsk blir det bare teit.. synd nok.

 

De burde ha lagd en eventuell remake spesielt for Engelsk også!

Lenke til kommentar

De japanske stemmene i Advent Children høres veldig bra ut, ut ifra det jeg har hørt i traileren. Spørs hvordan de får det til med de engelske stemmene. Blir det dårlig så ser jeg heller den japanske med engelsk tekst takk.

Og JA, ved en eventuell remake av FF VII så MÅ de bruke stemmene fra Advent Children. For stemmer blir det, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar

Enig med deg Nevnarion eller japansk stemmer med engelsk tekst... blir så idiotisk med engelske stemmer som sier for eks."Look a chocobo" mens kjeften sier det enten "loooook aaaaa chhoooocoooboooo" eller "lk a chbo" da blir litt av den magiske FF følelsen ødelagt for min del :hrm:

 

Edit: skrive kongen Zippio slår til igjen :p

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...