Gå til innhold

Blir angrepet hver dag


Anbefalte innlegg

her er det bare en ting som nytter. Slå ihjel jævelskapen med flaske! det jeg pleier og gjøre, litt morro er det også ;)

 

hadde et vepsebol utenfor vinduet mitt engang. Å uerfaren og dum som jeg var så gikk jeg ut, stakk en pinne i det, slo og hamra laus på vepsebolet helt til at det kom masse veps ut av det. Så da begynte jeg å løpe, men tror du faen ikke jævelskapen fulgte etter meg ;) seriøst, var sånn som du ser på Donald, en hel sånn sky med veps som flaug rett i hælene på meg :D

Etter en stund så stoppe jeg å løpe fordi jeg måtte knyte sko lissene, og da var det gjort, ble stukket 5 ganger i trynet :ermm:

 

 

kanskje fortjent egentlig... men morsomt og tenke på det i ettertid :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her er det bare en ting som nytter. Slå ihjel jævelskapen med flaske! det jeg pleier og gjøre, litt morro er det også ;)

 

hadde et vepsebol utenfor vinduet mitt engang. Å uerfaren og dum som jeg var så gikk jeg ut, stakk en pinne i det, slo og hamra laus på vepsebolet helt til at det kom masse veps ut av det. Så da begynte jeg å løpe, men tror du faen ikke jævelskapen fulgte etter meg ;) seriøst, var sånn som du ser på Donald, en hel sånn sky med veps som flaug rett i hælene på meg :D

Etter en stund så stoppe jeg å løpe fordi jeg måtte knyte sko lissene, og da var det gjort, ble stukket 5 ganger i trynet :ermm:

 

 

kanskje fortjent egentlig... men morsomt og tenke på det i ettertid :yes:

Hahaha, utrolig morsomt.

 

Men tror ikke det er vepsebol på selve huset iallefall, er fugler som har rede inni taket rett over vinduet, kan nesten ta hånda inn.

 

Hmm.. er et par plasser jeg kan sjekke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...