Widar Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Har kjøpt et domene med hotell fra www.adata.no Har fått bekreftet at domenet er registrert og har fått brukernavn og passord. Men problemet er at jeg er helt grønn på dette området. Kan noen gi en forklaring på hvordan jeg kommer igang med å legge ut en side. Det jeg først og fremst lurer på er hvor jeg finner siden, får aktivert den og laste opp stoff til domenet/hjemmsiden. Har prøvd å logge inn på adata.no og logge inn med brukernavn/passord, men finner ikke annet enn epost instillinger. Finner heller ikke ut noe ved å lese faq's på adata.no. Domenet er www.bolstads.org
Cerb89 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 (endret) Du trenger vel et FTP-program for å laste opp siden. er ikek noe ekspert på dette området heller. Endret 21. mai 2005 av johnny Bravo
Simen1 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Det står noe om der her: http://www.adata.no/kunder.htm#FTP_FRONTPAGE Ellers så kan du laste ned en gratis FTP-klient (programmet du trenger) fra www.tucows.com eller www.download.com Begge disse stedene har en rekke gratis FTP-klienter listet opp. Bare søk på "FTP client" så får du sikkert treff. Siden tråden handler mer om programvare (FTP-klienten) og hvordan man får det til å ungere så flytter jeg denne fra "Nett-tjenester" til "Programvare". Jeg tror det vil gi deg bedre support å ha tråden der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå