Gå til innhold

AMD CPU'er liker ikke DirectX 8.1...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

M$ er noen ludder sier man da;D men, det kommer seg nok. og selv om det hang seg der og da, -må- det ikke nødvendigvis gjøre det overalt.

 

Need for speed 5 skal jo egentlig ikke virke i win2000 (står på pakka), men går så det griner hos meg i w2k!

 

Er ikke alltid det stemmer det de sier.

 

Magnus

Lenke til kommentar

Quote:


RaZoR_ skrev (2002-07-15 17:41):

M$ er noen ludder sier man da;D men, det kommer seg nok. og selv om det hang seg der og da, -må- det ikke nødvendigvis gjøre det overalt.


Need for speed 5 skal jo egentlig ikke virke i win2000 (står på pakka), men går så det griner hos meg i w2k!


Er ikke alltid det stemmer det de sier.


Magnus


 

Det er dårlig software! Jeg mener det er gamle spill som er laget lenge før win2000 kom og dem funker! Det eneste spillet som ikke funker i 2000 hos meg er NFS5.

 

Vil det funke i winXP?

Lenke til kommentar

Den 2002-07-16 08:38, Killer_DT skrev:

 

 

Det eneste spillet som ikke funker i 2000 hos meg er NFS5.

 

Vil det funke i winXP?

 

 

Antageligvis vil det ikke fungere i winXP heller pga at det er bygd på samme kjerne som w2k. men hos meg virker det fortsatt i w2k :wink:

Lenke til kommentar

Akkurat denne feilen slår til når jeg inkluderer 'vertex'-testing på Benchmark3DMark2001 build330. Alt låser seg. Må derfor droppe denne ene testen for å komme gjennom resten og få et resultat.

 

Har AMD Athlon XP 1600 og kjører WinXP Home Edition.

 

Men nå er det jo en fix som forhåentligvis virker, så det skal bli spennende å se om jeg da også kan kjøre 'vertex' testen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...