Gå til innhold

Det nye, norske folkeopprøret


Anbefalte innlegg

Jeg vil ha mitt eget land og kultur!!! Jeg misliker de som prøver å ødelegge vårt kultur og land!

 

Bedre å kaste de som ikke er lovlydige og misliker Norge og alt ved det der!

vil alltid være de som ikke er lovlydige, men de som ikke liker den norske kulturen kan bare komme seg ut av landet fortere enn svint!!

 

jeg har sterke meninger og sterk likegyldighet til noen ting, og folk som ikke liker seg her, kan bare pelle seg vekk uansett hva de må tilbake til...

 

nå skal jeg ikke si noe om dødstraff er bra eller dårlig, for det har jeg glemt hva jeg mener om hvis jeg gjorde det en gang, men jeg er imponert over kinesernes løsning, der tar det ikke lang tid før de blir henrettet(?) etter at de har blitt dømt, mens i amerika, så kan folk bli dømt ved 20 år, og dø av alderdom i fengsel, det er bare en ekstremt unødvendig utgift for samfunnet.

 

Og mens vi snakker om fengsel: jeg så det var en artikkel med bilde av saddam i underbukser, og dette var så forferdelig og alting, skulle undersøkes og sånt, det er da helt normalt, hvorfor skal en fyr, som sansynligvis har drept flest mennesker her på jorda i sin levetid (som lever nå) få så mange privilegier som andre ikke får!?!?! :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En lov som legger bevisbyrden på tiltalte er grunnlovsstridig og så feil at jeg ikke hadde trodd noen kunne tenkt tanken engang.

 

Og mens vi snakker om fengsel: jeg så det var en artikkel med bilde av saddam i underbukser, og dette var så forferdelig og alting, skulle undersøkes og sånt, det er da helt normalt, hvorfor skal en fyr, som sansynligvis har drept flest mennesker her på jorda i sin levetid (som lever nå) få så mange privilegier som andre ikke får!?!?!

 

Ja, skulle likt å se alle kjendisen som får underbukse-bildene sine i se&hør få samme privilegier..

Lenke til kommentar

En artikkel med noen få gode poenger ispedd et helt lass med tull.

1. Grunnloven gjelder selvfølgelig foran hva en tull Sandberg finner på, bevisbyrden i en kriminalsak er selvfølgelig ikke på anmeldte.

2. Hvorfor i all verden er anekdoten om notoriske voldskriminelle som flytter inn i stuen din noe med denne saken å gjøre?

3. Tviler sterkt på at Solberg ønsker at rasismeparagrafen skal inkludere kritikk av andre religioner. Hvor har du det fra?

4. Hvis du skal sammenligne 1.2 milliarder muslimer, er det aktuelle tallet (ifølge Wikipedia) for kristne som er det naturlige å sammenligne med, 2.2 milliarder.

 

Dette er ikke et innlegg for å fremme forståelse, men agitasjon for et synspunkt som ikke stemmer med virkeligheten.

 

Om det er inntrassant å diskutere virkemidler for å hindre diskriminering av alle personer i Norge, uansett om de er etniske nordmenn eller fremmedkulturelle, kan vi gjerne gjøre det. I så fall foretrekker jeg at vi starter en annen tråd, da denne allerede inneholder nok tull til at de fleste seriøse debattanter holder seg unna.

Lenke til kommentar
Det er jo en helt sinnsyk vinkling på denne artikkelen. Den er skrevet på en slik gjennomført etnosentrisk måte at det er helt forkastelig. Det å sammenligne innvandrere med notoriske voldskriminelle er jo rett og slett helt sykt. De fleste innvandrere er lovlydige og siviliserte mennesker.

 

Det værste er at de fleste av forumbrukerne støtter det som står der! Helt sykt.

jeg synes ikke denne artikkelen vinker utlendinger som spessiellt kriminelle, men den sier litt om hvordan de oppfører seg, iallefall slik jeg opplever dem, ja, ikke alle er så ille, men når man går rundt og passer seg for hva man sier, allerede i dag, da er det for ille, ikke uten grunn at jeg skal flytte til nord norge når jeg blir eldre...

 

og vi ser jo bare hvordan de snylter på skatten, det eneste jeg kan se som muligens er litt feil, er at den vinkler det slik at alle går på sosialen, og alle kommer til å gå til sak for å få penger, men resten er jeg helt ening i, og ser logikken i.

 

jeg er en av de som er glad for at grensen for hvor mange invandrere vi skal ta inn har blitt satt ned. mange sier kanskje at vi må se ting globalt, men vi er fortsatt en nasjon (norge) og jeg er ikke en av de som vil gi opp den, bare for en "globalisering"

Vinkler de ikke som spesielt kriminelle??? Han sammenligner de jo DIREKTE med notoriske voldskriminelle!

Lenke til kommentar
Vinkler de ikke som spesielt kriminelle??? Han sammenligner de jo DIREKTE med notoriske voldskriminelle!

Løgn. Han snakker om notorisk voldskriminelle innvandrere, og sier ingenting om at innvandrere som sådan er notorisk voldskriminelle. Det du presterer her er et resultat av den samme massepsykosen som gjør at venstresiden alltid setter innvandring == innvandrere når en representant fra FrP setter en kritisk pekepinn på innvandringen.

Endret av farke
Lenke til kommentar

Altså, snakker du på vegne av vigrid? Diskrimering er noe som ikke bør være tilatt under noen omstendigheter i noen land i vårt årtusen. Har du tenkt over hvor viktig arbeidsinnvandringen har vært for vårt land? Norge hadde ikke hatt samme teknologiske eller økonomiske utvikling hvis det ikke hadde vært for den vitale arbeidsinnvandringen på 60-tallet. Å generalisere utlendinger til å være voldsmenn er forkastelig! "la oss kaste dem ut!" Fint, da regner jeg med at det er du som tar alle jobbene vi "opphøyde", vanlige "nordmenn" er for gode for, som å vaske toaletter på offentlige skoler etc. Visste du forresten at det er fler ungdommer med innvandrerbakgrunn som tar universitetsutdanning i dag, enn "vanlig", norsk, ungdom? Ikke det nei, da håper jeg du tenker deg godt om før du går ut å kritiserer andre etniske folkegrupper!

Lenke til kommentar

Her er det ingen som har nevnt vigrid, og det er heller ingen som har generalisert alle innvandrere til å være voldsmenn.

"La oss kaste dem ut" -> Her refererer "dem" til de kriminelle innvandrerne, ikke innvandrere generelt.

 

Jeg er enig i at artikkelforfatteren mot slutten av artikkelen har litt dårlige ordvalg, men setter man det i sammenheng, og fjerner de store røde skylappene foran øynene, så ser man at det er de kriminelle innvandrerne han sikter til, ikke innvandrere generelt. Grunnen til at det nevnes kriminelle innvandrere som et samfunnsproblem, er todelt:

1 Vi har et alternativ til fengsel, som atpåtil er mye billigere: gratis bilett til hjemlandet.

2 All statistikk viser at en del innvandrergrupper har mye større andel voldsforbrytelser per person. Se selv på kripos.no hvis du mener at dette er propaganda.

Lenke til kommentar

Vet dere at med FRP i styresetet ville Norge gått en sikker død i møte. Enten vi liker det eller ikke, TRENGER vi innvandrere! Hvis vi ikke regner med innvandring, fødes det færre barn enn det dør folk. Og det blir flere og flere eldre ettersom årene går nå, og færre og færre unge. Dermed MÅ vi ha folk til å ta seg av de eldre, jobbe på sykehus, sykehjem, tannleger, andre helsetjenester, kommunearbeid osv osv.

Det er dermed et paradoks at visse høyreekstreme partier har både innvandringsstopp og eldreomsorg som merkesaker.

Lenke til kommentar

Hva er problemet? Grunnloven står over vanlige lover.

 

Skulle høyesterett svikte er menneskerettighetsdomstolen neste.

 

Loven er ikke verd papiret den er skrevet på.

 

Den kommer enten til å bli utfordret raskt (og så avvist) eller så "glemmer" man å bruke den.

Lenke til kommentar
Vet dere at med FRP i styresetet ville Norge gått en sikker død i møte. Enten vi liker det eller ikke, TRENGER vi innvandrere! Hvis vi ikke regner med innvandring, fødes det færre barn enn det dør folk. Og det blir flere og flere eldre ettersom årene går nå, og færre og færre unge. Dermed MÅ vi ha folk til å ta seg av de eldre, jobbe på sykehus, sykehjem, tannleger, andre helsetjenester, kommunearbeid osv osv.

Det er dermed et paradoks at visse høyreekstreme partier har både innvandringsstopp og eldreomsorg som merkesaker.

Nei, foreløpig fødes det flere enn det dør, men dette kommer nok til å endre seg når den demografiske tregheten har fått litt virketid, og 50-tallsboomen har fått gjort sin effekt. F.eks. Italia er værre stilt, for der synker folketallet hvert år nå. Foreløpig har Europa en svak vekst i folketall, men den er på nesten ingenting i forhold til Asia + Afrika som tilsammen utgjør nærmere 99% av verdens befolkningsøkning.

 

Hvilke partier er det forresten som vil ha innvandrinsstopp? Jeg regner med du sikter til FrP siden du nevner disse i starten av innlegget, men de vil vel slippe inn 1000 innvandrere i året, og muligens flere etter hvert som vi får fart på integreringen. De de retter kritikk mot er de innvandrerne som viser seg å være kriminelle eller urettmessige innvandrere.

 

Og hvilke partier er disse høyreekstreme partiene du snakker om? Partiet høyre er vel lengst til høyre av de partiene jeg har hørt om, men de er da ikke særlig ekstreme.

 

 

Det virker på meg som om noen har gått i den røde propagandasaks, uten at du skal ta dette med mindre enn femten klyper salt og ei klype pepper.

Lenke til kommentar
Vet dere at med FRP i styresetet ville Norge gått en sikker død i møte. Enten vi liker det eller ikke, TRENGER vi innvandrere! Hvis vi ikke regner med innvandring, fødes det færre barn enn det dør folk. Og det blir flere og flere eldre ettersom årene går nå, og færre og færre unge. Dermed MÅ vi ha folk til å ta seg av de eldre, jobbe på sykehus, sykehjem, tannleger, andre helsetjenester, kommunearbeid osv osv.

Det er dermed et paradoks at visse høyreekstreme partier har både innvandringsstopp og eldreomsorg som merkesaker.

Nei, foreløpig fødes det flere enn det dør, men dette kommer nok til å endre seg når den demografiske tregheten har fått litt virketid, og 50-tallsboomen har fått gjort sin effekt. F.eks. Italia er værre stilt, for der synker folketallet hvert år nå. Foreløpig har Europa en svak vekst i folketall, men den er på nesten ingenting i forhold til Asia + Afrika som tilsammen utgjør nærmere 99% av verdens befolkningsøkning.

 

Hvilke partier er det forresten som vil ha innvandrinsstopp? Jeg regner med du sikter til FrP siden du nevner disse i starten av innlegget, men de vil vel slippe inn 1000 innvandrere i året, og muligens flere etter hvert som vi får fart på integreringen. De de retter kritikk mot er de innvandrerne som viser seg å være kriminelle eller urettmessige innvandrere.

 

Og hvilke partier er disse høyreekstreme partiene du snakker om? Partiet høyre er vel lengst til høyre av de partiene jeg har hørt om, men de er da ikke særlig ekstreme.

 

 

Det virker på meg som om noen har gått i den røde propagandasaks, uten at du skal ta dette med mindre enn femten klyper salt og ei klype pepper.

Du har altså ikke hørt om frp da. De er langt lengre til høyre enn Høyre.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Ser ærlig talt ikke helt hva som er problemet med denne loven.

Fordi :

 

1. Grunnloven står over alle andre lover.

 

2. Det er sant at ytringsfrihet er et viktig prinsipp. Men det finnes allerede mange unntak . F.eks. Taushetsplikt, lojalitetsplikt overfor arbeidsgiver etc.

 

3. Tror dere virkelig at innvandrere vil benytte en hver annledning til å saksøke dere for hver minste ting?

 

4. Det er sterkt tvilsomt at saklig kritikk av innvandringspolitikken, eller innvandrerne blir tolket som diskriminering.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha mitt eget land og kultur!!! Jeg misliker de som prøver å ødelegge vårt kultur og land!

 

Bedre å kaste de som ikke er lovlydige og misliker Norge og alt ved det der!

vil alltid være de som ikke er lovlydige, men de som ikke liker den norske kulturen kan bare komme seg ut av landet fortere enn svint!!

 

jeg har sterke meninger og sterk likegyldighet til noen ting, og folk som ikke liker seg her, kan bare pelle seg vekk uansett hva de må tilbake til...

 

nå skal jeg ikke si noe om dødstraff er bra eller dårlig, for det har jeg glemt hva jeg mener om hvis jeg gjorde det en gang, men jeg er imponert over kinesernes løsning, der tar det ikke lang tid før de blir henrettet(?) etter at de har blitt dømt, mens i amerika, så kan folk bli dømt ved 20 år, og dø av alderdom i fengsel, det er bare en ekstremt unødvendig utgift for samfunnet.

 

Og mens vi snakker om fengsel: jeg så det var en artikkel med bilde av saddam i underbukser, og dette var så forferdelig og alting, skulle undersøkes og sånt, det er da helt normalt, hvorfor skal en fyr, som sansynligvis har drept flest mennesker her på jorda i sin levetid (som lever nå) få så mange privilegier som andre ikke får!?!?! :realmad:

Det er billigere å holde en person sikret i et "maximum security prison" i 20 år enn å arrangere en henrettelse med elektrisk stol. Vet ikke hvorfor, men så det på 60 minutes,

Lenke til kommentar
Du har altså ikke hørt om frp da. De er langt lengre til høyre enn Høyre.

"Åja".

 

Jeg tror du bør sette deg litt inn i hvordan man setter opp politiske kart, gjerne med mer enn én akse. FrP er nok mer liberale enn Høyre, men ikke f* om de er lenger til høyre. (dvs. mindre sosiale)

Lenke til kommentar
Her er det ingen som har nevnt vigrid, og det er heller ingen som har generalisert alle innvandrere til å være voldsmenn.

"La oss kaste dem ut" -> Her refererer "dem" til de kriminelle innvandrerne, ikke innvandrere generelt.

 

Jeg er enig i at artikkelforfatteren mot slutten av artikkelen har litt dårlige ordvalg, men setter man det i sammenheng, og fjerner de store røde skylappene foran øynene, så ser man at det er de kriminelle innvandrerne han sikter til, ikke innvandrere generelt. Grunnen til at det nevnes kriminelle innvandrere som et samfunnsproblem, er todelt:

1 Vi har et alternativ til fengsel, som atpåtil er mye billigere: gratis bilett til hjemlandet.

2 All statistikk viser at en del innvandrergrupper har mye større andel voldsforbrytelser per person. Se selv på kripos.no hvis du mener at dette er propaganda.

Antar at du mener som de fleste, at innvandrere skal ha lik rettigheter som nordmenn. Deretter mener du at kriminelle innvandrere skal kastes ut. Hvor skal kriminelle nordmenn hen? Noen gang tenkt på det? Dessuten sier du at innvandrergrupper har mye større andel voldsforbrytelser per person. Okai, legg merke til at flestparten av disse bor i de store byene og store byer = mer vold og kriminalitet. Det er derfor det er slik, ikke det at noen kultur fremmer kriminalitet.

 

De fleste innvandrerkulturene har en strengere form for straff enn det Norge noen gang kommer til å få, så du kan nok ikke si at innvandrergrupper ikke tar avstand fra kriminalitet.

Lenke til kommentar
Her er det ingen som har nevnt vigrid, og det er heller ingen som har generalisert alle innvandrere til å være voldsmenn.

"La oss kaste dem ut" -> Her refererer "dem" til de kriminelle innvandrerne, ikke innvandrere generelt.

 

Jeg er enig i at artikkelforfatteren mot slutten av artikkelen har litt dårlige ordvalg, men setter man det i sammenheng, og fjerner de store røde skylappene foran øynene, så ser man at det er de kriminelle innvandrerne han sikter til, ikke innvandrere generelt. Grunnen til at det nevnes kriminelle innvandrere som et samfunnsproblem, er todelt:

1 Vi har et alternativ til fengsel, som atpåtil er mye billigere: gratis bilett til hjemlandet.

2 All statistikk viser at en del innvandrergrupper har mye større andel voldsforbrytelser per person. Se selv på kripos.no hvis du mener at dette er propaganda.

Antar at du mener som de fleste, at innvandrere skal ha lik rettigheter som nordmenn. Deretter mener du at kriminelle innvandrere skal kastes ut. Hvor skal kriminelle nordmenn hen? Noen gang tenkt på det? Dessuten sier du at innvandrergrupper har mye større andel voldsforbrytelser per person. Okai, legg merke til at flestparten av disse bor i de store byene og store byer = mer vold og kriminalitet. Det er derfor det er slik, ikke det at noen kultur fremmer kriminalitet.

 

De fleste innvandrerkulturene har en strengere form for straff enn det Norge noen gang kommer til å få, så du kan nok ikke si at innvandrergrupper ikke tar avstand fra kriminalitet.

Nordmenn som blir dømt i norge skal selvfølgelig i norske fengsler. Flyktninger og andre grupper uten statsborgerskap, er på en måte på "prøve" i landet, og har IKKE samme rettigheter som vi med statsborgerskap. Håper du ser forskjellen :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...