Monkeyboy Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Final Fantasy 4. Har rundet både dette og 6'eren, men likte 4'erens enklere gameplay bedre og fantasiverdenen der fra middelalderen (6'eren var enormt mye mer krevende å gjennomføre spør du meg, måtte ty til walkthrough i visse tilfeller ) Det fjerde Final Fantasy spillet hadde jo både mennesker, alver, dverger og gnomer, så hva mer kan en trenge 8028889[/snapback] FIkk IV til GBA i posten i forrige uke. Var på tilbud til ca 140 kr Videogamesplus.ca
Oly Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 FIkk IV til GBA i posten i forrige uke. Var på tilbud til ca 140 kr Videogamesplus.ca Har prøvd Final Fantasy IV til GBA med bla. bedre grafikk enn SNES utgaven, men den store skuffelsen var etter min mening lyd-kvaliteten. Musikken på GBA remaken høres ut som noen ultra-komprimerte lydfiler sammenlignet med SNES utgaven. Lyd-chippen i GBAen er jo tross alt dårligere enn den på SNESen, så jeg regner med at GBA porten er laget så bra som den bare kan bli. Hadde det ikke vært for dette, hadde jeg likt GBA remaken bedre enn originalen til SNES. Ble litt Off topic, men bare måtte få ut "aggresjonen" min her
Gunfreak Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Oh det er så mange SNES spill som er fantastiske. de jeg har kost meg mest med er Super Dobble Dragon Donky kong country Turtles in time Rock'n roll racing av disse må jeg si Turtles in time er min favoritt, den er litt kort men å så bra
Fanta4free Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 tetris og donky kong conutry 1, også har vi et som heter så mye som zelda
Kenny Bones Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Må bare slenge meg på Chrono Trigger ihvertfall. Bedre spill skal du lete lenge etter! Alt med det spillet er helt sykt bra, storyen, musikken, battlesystemet. Alt! Burde vært lagd en skikkelig omfattende og detaljert remake av dette spillet av Square-Enix til PS3! Da hadde jeg ihvertfall kjøpt PS3, KUN for å spille det!
Dracoknight Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Enig med Chrono Trigger.....beste RPG sillet ever på snes... Plattformspill er nok mario^^ ( melodien på musikken sitter ennå ^^ )
Bear^ Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Har noen klare kandidater jeg: Chrono Trigger: Interesang historie, morsomt gameplay og alt i alt bare et velbalansert og morsomt spill. A link to the past: Det beste 2D Zelda spillet, ever. Stort, langt, vanskelig. Alt som kjennetegner et godt Zelda spill. Super Mario: Trenger vel ikke si noe mer, ingen over, ingen ved siden av. Elementær elegang og morsom platform spilling...
unwill Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Når jeg tenker tilbake på hva jeg har spilt mest på og syns er mest morsomt: Zelda Link to the Past Super Meteroid Super Mario World Street Fighter II Har sikkert glemt noen, men jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå