Nevnarion Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Final Fantasy VI Legend of Zelda: Link to the Past
Grundig Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det må vel nesten være Donkey Kong eller Super Mario
mushi Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Final Fantasy VILegend of Zelda: Link to the Past akkurat som om jeg skulle sagt det selv.
Samael Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Final Fantasy VILegend of Zelda: Link to the Past akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Samme her, de er desidert de beste spillene til SNES.
Zemeckis Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Donkey Kong Country 1 Super Mario World Edit: Manglet en bokstav i Kong Endret 20. mai 2005 av Zemeckis
:utakt Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Final Fantasy VILegend of Zelda: Link to the Past Legger Chrono Trigger og Secret of Mana til lista, så er jeg fornøyd. Det var GØY å spille dem! Jeg har aldri fått samme følelsen av spill igjen. PS2 og XBox har fantastisk grafikk, men jeg syns ikke det er like morsomt som de gamle SNES og Megadrivespillene.
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 (endret) Final Fantasy VILegend of Zelda: Link to the Past Legger Chrono Trigger og Secret of Mana til lista, så er jeg fornøyd. Det var GØY å spille dem! Jeg har aldri fått samme følelsen av spill igjen. PS2 og XBox har fantastisk grafikk, men jeg syns ikke det er like morsomt som de gamle SNES og Megadrivespillene. Hvordan kunne jeg glemme dem Helt enig med deg. Endret 21. mai 2005 av Nevnarion
Destructionz Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Donkey Kong serien er tidenes SNES serie, vokste opp med de apene :!: Har runna 1,2 og 3 til SNES: - Donkey Kong Country, - Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest - Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble Åå det var julegaver det *mimre* Foresten den serien er stor: DK List
Tobe__ Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 - The Legend Of Zelda: A Link To The Past - Secret Of Mana - Rock'n'Roll Racing - Super Mario World
Cho-san Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 -Chrono Trigger -Secret of Mana -Donky kong ( har vokst opp med aper :! Tarramgedma eller noko sånnt hukser ikkje navnet på det heilt, men det var nesten like bra som Chrono Trigger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå