Bloody Mess Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) http://pc.ign.com/articles/617/617251p1.html http://pc.ign.com/articles/616/616357p1.html Endret 20. mai 2005 av BTK
Windoge Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Virker som Stalker fremdeles ligger langt bak "skjema". Hvis spillet hadde vært nær en lansering, ville nok spillet blitt markedsført på E3.
Dinsdale Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Syntes nesten S.T.A.L.K.E.R. begynner å dra veldig ut nå. Forventningene stiger i takt med at det bli utsatt, og da er fallhøyden stor. Kan virke som om at noen har tatt seg vann over hodet. HL2 skyldte på kildekoderøveri, men disse leverte til de grader, DOOM 3 kan diskuteres. Men når jeg tenker på det er det vel de færreste som følger med slik vi gjør, og disse lar seg ikke affisere av datoer som ikke holdes. Men man kan jo ikke annet enn å se fram til spillet lell.
Rolexander Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Det er ikke bra å følge for mye med på spill fronten, man hører om at et spill skal komme og man gleder seg skjikkelig mye, men så blir det bare utsatt og utsatt... booring. " if we hear nothing more on the topic within the next six months, DNF just might be a footnote in gaming history" Eg klare bare ikke å skjønne hvorfor, 3DREALMS WHY? vel den som vente på noe godt venter ikke forgjeves. Syns verken HL2 eller Doom3 leverte til de grader Endret 20. mai 2005 av Rolexander
Dinsdale Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 DOOM 3 har jeg ikke spilt ennå siden skjermkortet mitt er for dårlig. HL2 syntes jeg leverte akkurat det det skulle. Jeg spilte gjennom det relativt raskt, og da er det et bra spill i mine øyne. Jeg har masse spill jeg har begynt på, men ikke fullført fordi de etterhvert ble kjedelige. Men slike ting er smak og behag.
Ṱormod Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 At DNF ikke var på E3 var ikke noe bombe. legg merke til det skjulte ordet i tittelen: Duke Nukem: Wait forEver. Stalker er forferdelig sen til å være såpass ferdig (har jeg inntrykk av)
thomassit0 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 håper ikke STALKER skrotes. jeg har så sinsykt lyst på det......
Specter Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 DOOM 3 har jeg ikke spilt ennå siden skjermkortet mitt er for dårlig. det ER dårlig, og ikke pga grafikk eller noe, maskina mi tar det spillet, men... sett det før, gang på gang på gang, denne gangen bare med bedre grafikk ( les; BEDRE, ikke bra )
Bloody Mess Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Ikke begynn med Doom 3-diskusjonen igjen da, id Software satt ut for å lage en remake av gamle Doom, bare med bedre grafikk. Det er alt. Ble aldri sagt at spillet skulle være noe annet enn det, ikke av id Software ihvertfall.
Bear^ Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 DOOM 3 har jeg ikke spilt ennå siden skjermkortet mitt er for dårlig. det ER dårlig, og ikke pga grafikk eller noe, maskina mi tar det spillet, men... sett det før, gang på gang på gang, denne gangen bare med bedre grafikk ( les; BEDRE, ikke bra ) Må si meg dels enig. Doom 3 er litt bra, men utrolig repitivt. Etter 2 til 3 brett er alt blitt en endeløs suppe hvor du kan fortelle hva som skjer før det skjer noe som jeg anser som negativt i spill. Jeg liker å bli overasket. At DNF ikke var på E3 dette året kom vel ikke akkurat som en bombe. Begynner seriøst å tvile på at det overhode kommer noe DNF i min levetid, eller min neste generasjon for den saks skyld for dette overgår alt. Men STALKER da, der kom bomben egentlig. Var jo snakk om at STALKER skulle komme i Mai, men at utviklerne fikk litt mer tid på seg til å "finpusse" på produkte, men hadde trod det skulle være på E3 vis det bare var snakk om finpussing. Er jo ikke sikkert det er nært ferdig uansett.
Bone Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Dere som følger så hardt med i spillbransjen; ..er det et stor sannsynlighet for at det vil komme uttalelser om hvorfor S.T.A.L.K.E.R ikke ble vist på E3!? Det er sikker ikke bare her på forumet at vi irriterers oss litt og grubler!?
Campari Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hadde Doom 3 ikke vært en jækla oppfølger til et legendespill ville nok ikke kritikken vært så stor. Spillet funker absolutt, men til sammenlikning med Far Cry, Half-Life 2 og Riddick blir det rett og slett for tamt og ensformig. Forventninger skaper en hype som de færreste spill er tjent med (bortsett fra de som leverer varene så klart). Det som skjer med Stalker nå er at dette er et spill de alle fleste FPS-fans ser forferdelig frem til. Utsettelsen, pluss at vi ikke får noen godbiter eller klargjørende nyheter fra E3 gjør at folk bare lengter mer og mer. Da stiger forventningene og hypen blir skapt. Lukter jeg en Doom 3? Egentlig ikke, jeg har trua på Stalker. Men det får være grenser for hvor lenge publikumet kan vente på dette.
Bloody Mess Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Dere som følger så hardt med i spillbransjen; ..er det et stor sannsynlighet for at det vil komme uttalelser om hvorfor S.T.A.L.K.E.R ikke ble vist på E3!? Det er sikker ikke bare her på forumet at vi irriterers oss litt og grubler!? Det er 50/50 for at det kommer en uttalelse angående det. Kommer det en vil den være rimelig vag. Eller noe sånt som "We would rather spend our time working on the game, than wasting it on E3"...
ttt Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Utsettelsen, pluss at vi ikke får noen godbiter eller klargjørende nyheter fra E3 gjør at folk bare lengter mer og mer. det er da ikkje mange dagane sidan vi fekk sjå den første dx9 traileren. kva var det du hadde håpt på å få vite om stalker på e3 da? eg syns vi veit nok allereie.
ttt Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Vil bare ha en release-dato jeg vi får ikkje noko anna ein "when it's done" før spelet er klart til å sendes til kopiering. vist dei ikkje plutseleg ombestemmer seg da, men det ser ikkje ut til at dei har tenkt å gjere det med det første.
Windoge Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 De kan bare utsette spillet for min del. Snart er det sommer, og da har jeg andre ting å gjøre enn å sitte inne og spille en mengde PC-spill. For min del kan de forbedre spillet helt frem til høsten/jul, for å så lansere et knallbra spill!
ttt Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 De kan bare utsette spillet for min del. Snart er det sommer, og da har jeg andre ting å gjøre enn å sitte inne og spille en mengde PC-spill. For min del kan de forbedre spillet helt frem til høsten/jul, for å så lansere et knallbra spill! utsette det? er vel ingen som har snakka om å utsette det. du har vel sakt noko om at du trur spelet kom til å kome i sommer, men det må vere det einaste.
Vice Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Blir også svært skuffet hvis Stalker glipper kraftig nå. Hvis de ikke har planer om å slippe det i nær fremtid da synes jeg det idiotisk å slippe bilder som skal vise spillet. Grafikken ser feks. helt fantastisk ut nå, men dersom det glipper i lang tid vil det jo være noe helt annet. HL2 hadde jo hatt helt fantastisk grafikk derom det ble sluppet til fastsatt tidspunkt, men da det kom ut ett år senere var det en tildels "utdatert" grafikkmotor som ble vist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå