Gå til innhold

fps fra midtøsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det noen gode spill fra nåtiden som utkjemper seg i midtøsten?

Jeg må ha noe å spille på til battlefield 2 kommer :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...Desert Combat modden til 1942...er kanskje ikke midtøsten akkurat..spiller jo på de samme banene bare med moderne våpen osv...

Jeg hvet rett og slett ikke :p

Skrevet
ghost recon desert siege

ghost recon desert siege er ikke det bare til xbox?

-full spectum warrior :!:

-de_dust på cs kansje ikke så dumt :p

-Deltaforce: Task force tagger. det har jeg spilt litt for mye.

Jaja ser ikke ut som det er så mange gode fps midøsten spill haha. :D

bare å glede seg til bf2

Skrevet
Hm...Desert Combat modden til 1942...er kanskje ikke midtøsten akkurat..spiller jo på de samme banene bare med moderne våpen osv...

Jeg hvet rett og slett ikke :p

Desert Combat er BARE midtøsten (Irak, 1990-1991, for å være presis), bortsett fra de brettene som allerede finnesi BF1942 fra før da.

Ghost Recon: Desert Siege finnes kun til PC. Det er utvidelsen til Ghost Recon (nr. 1 av 2).

Delta Force Extreme. Det er jo ikke bare midtøsten, men det er vel et fint spill (har ikke prøvd det).

Det nyeste "midtøsten-FPS" spillet det er der ute, må være Close Combat: First To Fight.

Det er et helt greit spill. Det er egentlig ganske bra i begynnelsen, men etter du kommer lengre i det, begynner du å studere de små detaljene, som egentlig er ganske store.

Da blir spillet bare dårligere og dårligere desto lenger du spiller. Til slutt ligger det på 6-7/10.

Men det inneholder COOP multiplayer. :)

Skrevet
[iC' date=18/05/2005 : 22:27] Det nyeste "midtøsten-FPS" spillet det er der ute, må være Close Combat: First To Fight.

Det er et helt greit spill. Det er egentlig ganske bra i begynnelsen, men etter du kommer lengre i det, begynner du å studere de små detaljene, som egentlig er ganske store.

Da blir spillet bare dårligere og dårligere desto lenger du spiller. Til slutt ligger det på 6-7/10.

Men det inneholder COOP multiplayer. :)

Er det verd å kjøpe?

Post 250 lite hurra :D

Skrevet

Hmm, kommer an på.

Personlig ville jeg ha angret meg om jeg hadde kjøpt det (har det piratkopiert).

Men har du ei fast (og god) inntekt som du har noen kroner til overs av, så tror jeg nok ikke at dette er det dårligste spillkjøpet du kan gjøre.

Kameratene dine er ganske gode, og beveger seg slik som de gjør i det amerikanske forsvaret, men like vel er AI'en noen ganger helt på bånn.

Så jeg vet ikke helt om det er et kjøp for deg.

Det kan jo hende at det finnes en demo, da. Sjekk det ut! :)

Skrevet (endret)

ok da laster jeg det ned og skjekker omd et er bra. Er det det så kjøper jeg det. litt rettferdig må det være i verden :thumbup:

Edit: la til et fint bilde av spillet.

post-187-1116522250_thumb.jpg

Endret av CHB3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...