rvenes Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Halloen. Nå har eg oppretta ei ny pst fil, og flytta min private mail til den. Men hoved pst fila på jobben er like stor. Kordan får eg ut den eposten ? Det vil jo sei at den finnes der enda! F.eks så var pst fila 250 før eg flytta ut mail. Eg flytter ut 100 mb mail til ei anna pst fil. Da skulle man tru at man fikk 2 filer på henholdsvis 150 og 100 mb? Men neida, man får 250 og 100 mb filer. Kordan slette det som blir flytta for godt?
kjeklulf Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Grunnen til at fil-størrelsen ikke blir redusert er at man skal ha mulighet til å hente inn elementer som er slettet. For å komprimere pst-fila kan du klikke Fil -> Datafilbehandling... -> merk fila du vil komprimere og klikk Innstillinger -> Komprimer.
rvenes Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 Fant ut det ja... Men er jo ikkje vits og hente innigjen infoen når man har den i ei anna pst fil. Jaja, saken løyst!
kjeklulf Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 For Outlook spiller det ingen rolle hvor det er havnet; den reserverer plassen allikevel helt til du komprimerer den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå