Gå til innhold

Star Wars: Galaxies: Total Experience


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det koster i underkant av 100 kr / mnd å spille. Siden alt man sier her er subjektivt anbefaler jeg heller at du leser en annmeldelse eller tre. Har ikke spilt SWG siden november i fjor så kan heller ikke gi deg noen oppdatert statusrapport- men mitt inntrykk da var at det var et greit MMO hvis du liker grinding, levling, status etc.

Lenke til kommentar

Jeg vet jeg klagde i en annen tråd om hvor dårlig SWG har blitt osv. MEN JEG TREKKER DET TILBAKE!

 

 

Har prøvd det litt i det siste, det er faktisk bedre nå synes jeg, tar litt tid å sette seg inn i det, men det er gøy!

 

Koster ca 100kr i måneden. Jeg synes det er verdt det. Har hatt mange morsomme og bra opplevelser i SWG, og føler at dette er et av de spillene jeg kommer til å spille en god del i mange år framover. (hvertfall ha konto(er).

 

Har nå 3 kontoer som jeg spiller med, dette fordi JEG har behov for det, men man klarer seg fint med 1 konto. Vet ikke om man får lastet ned en trial nå lenger, men regner med det. Prøv spillet i 10 dager (?) så kan du bestemme deg etter det. Selv om jeg synes 10 dager er for lite hvis man skal finne ut hvor bra SWG er.

 

 

Selfølgelig er det et par ting som kunne vært bedre osv, men det går greit uansett. Et minus er lag osv. Da WoW kjøres mer fra din egen pc, kjøres SWG mer fra servere. Dette kan da føre til en del lag på noen servere, men ikke så veldig merkbart. (Kan variere fra 70-90 i ping til 140-200.)

 

:)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
To spm:

 

1. Krever spillet ei god maskin?

 

2. Er det sant at man får høyere experience og går opp i levler ved å slå på kasser og lignende?

6909481[/snapback]

 

Spillet krever RAM, og et greit skjermkort. Med lite RAM får du lett lagg.

 

Jeg har aldri hørt det om å slå på kasser eller sett noe liknende. Så det er nok ikke sant, jeg er en aktiv spiller nå.

 

-------------------------------

 

Spilt i 666 dager nå :)

post-77736-1160008616_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

SWG er dritt dårlig i forhold til hva det var desvere. Men det er verdt å spille det enda. Siden det er dårlig i forhold til hva det var, ikke et dårlig spill. Men mer og mer av pre cu kommer tilbake, er bare å håpe på en rollback :p(Jeg er en person av tro) Men uansett. SWG er enda vært å spille, har spillt i... lenge nå. rundt 1200+ dager. Rundt release. Og haddde en pause på rundt i måned i sommer.

Lenke til kommentar

Men SWG er fortsatt det beste MMO'n du kan skaffe. Viss du kjøper SWG anbefaler jeg deg å joine server'n Farstar. Her er hjemmesida til min nordiske guild.

http://www.fosguild.tk

 

 

NB! siden blir ikke ferdig før i senere uka.

Ventrilo server vil komme også.

Men guilden er jo bare 2 uker gammel og har allerede 33members og den blir stadig større. BTW. Vi er imperial/neutral guild

Anbefaler alle til å joine guilden min :thumbup:

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Lubben, hører du har gjort char transfer. Lurer på en ting, hva får dui ta meg deg til farstar? Er lei av å spille på Interpid...

 

Så vurdere dette strekt. Gå fra 250 til 60 i ping er fristende for pvp

7226330[/snapback]

 

Char transfer tar 5 min, du får bare beholdt det du har i inventoryen din.

 

Btw: Jeg har aldri tatt char transfer selv, men har en venn som har gjort derfor vet jeg dette :)

Lenke til kommentar
Lubben, hører du har gjort char transfer. Lurer på en ting, hva får dui ta meg deg til farstar? Er lei av å spille på Interpid...

 

Så vurdere dette strekt. Gå fra 250 til 60 i ping er fristende for pvp

7226330[/snapback]

 

Char transfer tar 5 min, du får bare beholdt det du har i inventoryen din.

 

Btw: Jeg har aldri tatt char transfer selv, men har en venn som har gjort derfor vet jeg dette :)

7238506[/snapback]

Er det muligt å få ta med data paden også? Som foreksemple packed up houses? Barcs? Pets ect? Og ikke minst, cash du har på deg?

Endret av Thigeic
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...