Gjest medlem-75284 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Jeg er litt interessert i hvilken addon dere har og bruker så her kan dere poste deres favoritt addon med en link.
Masse Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Scrolling Combat Text Group Buttons ..ehm...nå hadde jeg planer om å skrive mye mer, men jeg fikk rett og slett helt hjernteppe.
Shruggie Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 jeg klarer meg ikke uten AllInOneBags, som lar deg binde B til et nytt vindu som har alle baggene i et.
chokke Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 bruker cosmos og fast switch. Finnes det noen addon som legger grønne stener i bag 2, grønne items i bag 3 og grå i bag 4 f eks?
Xeenon_ Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 AllInOneInventory, Atlas, Scrolling Combat Stats, BibToolbars, MonkeyQuest.. InsomniaX mods
Gjest medlem-75284 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 AllInOneInventory, Atlas, Scrolling Combat Stats, BibToolbars, MonkeyQuest.. InsomniaX mods kan jeg få en link til InsomniaX mods?
mutamata Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 AllInOneInventory, Atlas, Scrolling Combat Stats, BibToolbars, MonkeyQuest.. InsomniaX mods kan jeg få en link til InsomniaX mods? der
EVH Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 skjønner ikke åssen folk kan like allinone inventory greia jeg :S Syns det er helt balle jeg. Bedre å sortere selv i baggene man har syns jeg =)
.V. Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 AllInOneInventory AScast Gatherer Enchantrix Wardrobe Scrolling Combat Text +++++
Kristian A.G. Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 skjønner ikke åssen folk kan like allinone inventory greia jeg :S Syns det er helt balle jeg. Bedre å sortere selv i baggene man har syns jeg =) Kunne ikke være mer enig! Orden er tingen!
mellowmike Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 skjønner ikke åssen folk kan like allinone inventory greia jeg :S Syns det er helt balle jeg. Bedre å sortere selv i baggene man har syns jeg =) Kunne ikke være mer enig! Orden er tingen! In deed! Jeg har en bag for quest items, og en for loot, osv,osv...
Bautastein Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 skjønner ikke åssen folk kan like allinone inventory greia jeg :S Syns det er helt balle jeg. Bedre å sortere selv i baggene man har syns jeg =) Kunne ikke være mer enig! Orden er tingen! In deed! Jeg har en bag for quest items, og en for loot, osv,osv... Enig. Greier ikke finne fram i allinone.
imastard Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Litt OT men korleis får ein atlas til å fungere? Har lasta ned og plassert filene i interface mappa, men får ikkje opp atlas ingame
mellowmike Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Litt OT men korleis får ein atlas til å fungere? Har lasta ned og plassert filene i interface mappa, men får ikkje opp atlas ingame prøv med /altlas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå