ehs5 270 Report post Posted December 8, 2005 (edited) På et random nettverk. For å si det sånn. Helt i begynnelsen av episoden står det "Season Finale". Sikkert en annen sesong, vet ikke hvilken, dog. Selvfølgelig slettet jeg det. :/ Edited December 8, 2005 by ehs5 Quote Share this post Link to post
666=TRIPPLE-SEX 0 Report post Posted December 14, 2005 Hva heter sangen på begynnelsen av episode 20 eller 21 husker ikke helt hvem episode av de det var men er i hvertfall i sesong 1 når Lionel Luther stenger en fabrikk så mange mister jobben sin? Quote Share this post Link to post
666=TRIPPLE-SEX 0 Report post Posted December 14, 2005 Sesong 1 episode 20 eller 21 Quote Share this post Link to post
MKej 1480 Report post Posted December 15, 2005 Hva heter sangen på begynnelsen av episode 20 eller 21 husker ikke helt hvem episode av de det var men er i hvertfall i sesong 1 når Lionel Luther stenger en fabrikk så mange mister jobben sin? 5293690[/snapback] Her finner du sikker ut hva sangen het, på den siden står det hvilken sang som blir spilt i vær episode Quote Share this post Link to post
KrissO 0 Report post Posted December 22, 2005 (edited) Jeg sendte TV Norge en mail i sommer og da sa de at sesong fem kommer våren 2006. Men dere sier at første episode allerede har blitt sendt ? Hvorfor blir det ikke da sendt noen episoder de to neste mandagene ? Edited December 22, 2005 by KrissO Quote Share this post Link to post
SimDaDim 1 Report post Posted December 22, 2005 KrissO, en del av oss her inne laser nok ned episodene fra nettet så fort de går på TV i USA. Og der er sesong 5 i full gang allerede Quote Share this post Link to post
Christer1 0 Report post Posted December 23, 2005 (edited) TVNorge.noSendetid: Smallville er tilbake med sesong 5 søndag 8. januar kl. 17.00 Edited December 23, 2005 by Christer1 Quote Share this post Link to post
KrissO 0 Report post Posted December 23, 2005 KrissO, en del av oss her inne laser nok ned episodene fra nettet så fort de går på TV i USA. Og der er sesong 5 i full gang allerede 5323450[/snapback] Jeg er nok en av dem, har sett samtlige episoder. Lexmas var konge Nei er nok bare nysjerrig, liker å holde meg oppdatert =) Thanks Christer1, ser ut som TV Norge ikke blir liggende så langt bak alikevel =) Quote Share this post Link to post
loqron 0 Report post Posted January 15, 2006 Smallville går bare rundt og rundt grøten synes jeg. Lurer på når Clark kommer til og fortelle hele sannheten, hun har jo begynt og studere "Metor shower" Kanskje han ikke sier det i det hele tatt... Quote Share this post Link to post
fxwz 4 Report post Posted January 15, 2006 Mulig teori: Vel, noen skal vel bli tatt livet av denne sesongen. Mulig så er det Lana som ryker, så vi ikke får dette spørsmåltegnet vandrende rundt Når du mener grøt, altså, hva mener du serien går rundt egentlig? Selv kunne jeg tenkt meg at de drar serien så langt ut at vi får litt følelser mellom Lois og Clark. Quote Share this post Link to post
Dotten 2076 Report post Posted January 15, 2006 Mulig teori: Vel, noen skal vel bli tatt livet av denne sesongen. Mulig så er det Lana som ryker, så vi ikke får dette spørsmåltegnet vandrende rundt Når du mener grøt, altså, hva mener du serien går rundt egentlig? Selv kunne jeg tenkt meg at de drar serien så langt ut at vi får litt følelser mellom Lois og Clark. 5444159[/snapback] en vil dø,men det er tvilsomt at det er Lana da det vil stride med all Supermann materiale og historie som er laget. Mer naturlig er det å anta at Lionel og/eller Jonathan vil dø. Angående om Clark forteller hemmeligheten: han gjør det i episode 100. Han tar henne med til "Fortress of solitude" Quote Share this post Link to post
fxwz 4 Report post Posted January 15, 2006 Interessant Dotten. Den nederste spoileren var jeg ikke klar over, men får vel heise flagget den dagen den episoden kommer:) Når det har blitt sagt at noen nær han kommer til å dø, da tenkte vel jeg mer på en som han bryr seg om. Lionel er jo ikke akkurat hans bestevenn, men det er vel mulig. Noen som vet begge foreldrene til Clark er i livet i selve superman serien? Quote Share this post Link to post
Dotten 2076 Report post Posted January 15, 2006 Interessant Dotten.Den nederste spoileren var jeg ikke klar over, men får vel heise flagget den dagen den episoden kommer:) Når det har blitt sagt at noen nær han kommer til å dø, da tenkte vel jeg mer på en som han bryr seg om. Lionel er jo ikke akkurat hans bestevenn, men det er vel mulig. Noen som vet begge foreldrene til Clark er i livet i selve superman serien? 5444793[/snapback] De lever i serien, men faren er død i filmen. Jeg vil anbefale www.kryptonsite.com som er den ultimate Smallville siden. Der er det bøtter og spann med spoilers Produsentene har hintet frempå at det ikke kun blir ett dødsfall Quote Share this post Link to post
Wooho 0 Report post Posted January 16, 2006 Interessant Dotten.Den nederste spoileren var jeg ikke klar over, men får vel heise flagget den dagen den episoden kommer:) Når det har blitt sagt at noen nær han kommer til å dø, da tenkte vel jeg mer på en som han bryr seg om. Lionel er jo ikke akkurat hans bestevenn, men det er vel mulig. Noen som vet begge foreldrene til Clark er i livet i selve superman serien? 5444793[/snapback] Episode 100 går 26 januar i USA. Quote Share this post Link to post
Wooho 0 Report post Posted January 27, 2006 Noen som har sett ep 100 av Smallville, herigud den var bra. For oss Superman fans var dette akkurat det vi forventet oss. Quote Share this post Link to post
mushi 4208 Report post Posted January 28, 2006 Fikk helt grøssninger. Den begynner såå perfekt, men selvfølgelig går ALT til helvete. Quote Share this post Link to post
Ongabonga 1 Report post Posted January 28, 2006 Ble ferdig med episode 100 nå. Quote Share this post Link to post
loqron 0 Report post Posted January 28, 2006 Noen som har sett ep 100 av Smallville, herigud den var bra. For oss Superman fans var dette akkurat det vi forventet oss. 5508368[/snapback] Den må jeg laste ned gleder meg... Quote Share this post Link to post
Flexo 0 Report post Posted January 28, 2006 (edited) Ble ferdig med episode 100 nå. 5510228[/snapback] Så den i går Edited January 28, 2006 by enuR. Quote Share this post Link to post