Gå til innhold

smallville sesong 5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doffen spoilet en ting for en tid tilbake:

 

"Produsentene har hintet frempå at det ikke kun blir ett dødsfall" Jeg håper og tror at Lionel ryker! Siden han vet ett eller annet, som kan være hemmeligheten til Clark? Noen som vet hvorfor personen som døde, døde? Fikk ikke fatt på selve greia.

 

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Doffen spoilet en ting for en tid tilbake:

 

"Produsentene har hintet frempå at det ikke kun blir ett dødsfall" Jeg håper og tror at Lionel ryker! Siden han vet ett eller annet, som kan være hemmeligheten til Clark? Noen som vet hvorfor personen som døde, døde? Fikk ikke fatt på selve greia.

 

5519091[/snapback]

Joa, men det var ikke noe konkret...

Lenke til kommentar

Bare meg som er lei av "jeg er superintellektuell" spillet til far og sønn luthor?

 

Uansett skulle ikke smallville være tro til historien slik som superman the series var? Da kan liksom ikke faren dø. Men det er vel mange ting som ikke stemmer hvis de skulle vert tro til historien.. Lois som er der nå, møter jo han egentlig ikke før han er voksen og er metropolis.

 

Noen som vet hva sangen i siste episode heter forresten? går noe lignende som "youre beautiful blablbalbablabla"

Lenke til kommentar
Bare meg som er lei av "jeg er superintellektuell" spillet til far og sønn luthor?

 

Uansett skulle ikke smallville være tro til historien slik som superman the series var? Da kan liksom ikke faren dø. Men det er vel mange ting som ikke stemmer hvis de skulle vert tro til historien.. Lois som er der nå, møter jo han egentlig ikke før han er voksen og er metropolis.

 

Noen som vet hva sangen i siste episode heter forresten? går noe lignende som "youre beautiful blablbalbablabla"

5522011[/snapback]

James Blunt - You're Beautiful

Lenke til kommentar
Bare meg som er lei av "jeg er superintellektuell" spillet til far og sønn luthor?

 

Uansett skulle ikke smallville være tro til historien slik som superman the series var? Da kan liksom ikke faren dø. Men det er vel mange ting som ikke stemmer hvis de skulle vert tro til historien.. Lois som er der nå, møter jo han egentlig ikke før han er voksen og er metropolis.

 

Noen som vet hva sangen i siste episode heter forresten? går noe lignende som "youre beautiful blablbalbablabla"

5522011[/snapback]

 

Lois&Clark serien har intet med denne serien å gjøre. Men den er til dels knyttet opp mot den nye filmen, som igjen er en oppfølger av supermann II filmen (Superman III og IV er gått i "glemmeboken"). I Superman I filmen dør Jonathan Clark av hjertestopp.

 

For ordens skyld er skuespillerinnen som spiller moren til Clark i Smallville den samme som spilte Lana i Supermann III.

 

Lana ender for ordens skyld opp med å gifte seg med Pete i Supermann tegneserien. Pete blir visepresidenten til Lex Luthor som blir president.

 

Men dette er ifølge tegneserien, Smallville kjører sitt eget løp.

 

En meget god spoiler for fremtiden:

 

 

James Marsters (spike fra Buffy og som spilte Brainiac i begynnelsen av sesong 5), kommer tilbake. Det går rykter om at han muligens blir fast i serien i fremtiden. Han har foreløpig takket nei pga mye arbeid

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Shit episode 100 tok av!!

 

Må si jeg gråt på slutten av den.. og hele episode 101 også med tanke på at den var borte.

 

Spoiler til ep 100.

 

Men det var inderlig godt at ikke Lana døde! Heller faren en henne sier nå jeg. Hadde hun dødd er jeg redd de hadde mistet mange fans. Bl.a. meg :blush:

 

 

 

Gleder meg til å se vidre episoder. Noen som vet hvor mange sesonger det blir? Hørte rykter om 5, men det kan da ikke stemme? det kan ikke være slutt allerede...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...