mobilfreek Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 mage som warlock zzzz skulle heller valgt shaman og warrior
Nitrius Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) Må si battlegrounds er jævlig rått spilte en 20-30 min innpå en battleground instance før jeg ble disconnecta, og må si det rocker vilt og gleder meg sykt til det går live Edit: Og det stats/rank systemet som man har når man er i battlegrounds er også ganske rått, var ranka som nummer 3 mesteparten av tiden i instancen jeg var i Endret 16. mai 2005 av ToxicMan
MrLee Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Jævla dritt blizzard, få opp flere servere, er de dumme eller? er egentlig lite vits med mange nye servere når dette ikke kommer til å vare så veldig lenge.. mange som allerede har lvl 60 chars kommer sikkert til å gå tilbake til dem i løpet av 1-2 dager, sikkert mange andre også jepp....jises.. det er en TEST server...hva forventer du egentlig?
royale Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Character Copying Closed16/05/2005 Having reached the full number of testers desired for the Public Test Realm, we have closed the Character Copy pages at this time. We look forward to the input from the testers and may re-open the Character Copy pages in the future to allow more extensive testing. For now, we thank you for your patience and understanding as we enter the first round of our testing. Fikk bare lagd en character!! neeei!
Nitrius Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Det der er ikke helt riktig, jeg så nettopp meldingen selv så jeg kjappet meg å sjekk om jeg fikk flytta over en chracter til og det gikk faktisk
Qwert123 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 altså... nå har jeg blit disconnecta og er nr 8000 i kø
royale Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Fy faen a kult det er! Men fullstendig lagg og kaos da...
royale Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Jeg gleder meg til denne patchen kommer ut. Slepper jeg kø og LAGG på hver eneste Battleground server (og hele serveren).
Shruggie Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Denne patchen blir bra Ikke minst fordi jeg er Warlock, og vi har som kjent fått masse love. Battlegrounds fikk jeg ikke prøvd i går natt før jeg sovnet, og i dag har jeg selvsagt jobbet hele dagen... Men jeg ser at alle virker veldig positive
Nitrius Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 altså... nå har jeg blit disconnecta og er nr 8000 i kø Det er trosalt en test server bare, og når en såpass stor mengde vil innpå denne ene lille server så sier det seg selv at ting ikke vil gå helt bra, har selv blitt disconnecta en gang og havna som nummer 7000 i køen igjen, men det bryr ikke meg fikk testa battleground i 20-30 min og jeg elsker det allerede gleder meg til jeg kommer inn igjen er nummer 1500 ca nå i queue
royale Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 BG's i Ashenvale er best, CTF. Lagger ikke. Den i Alterac lagger som faen!
henrik_s Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Det der er ikke helt riktig, jeg så nettopp meldingen selv så jeg kjappet meg å sjekk om jeg fikk flytta over en chracter til og det gikk faktisk hmm.. jeg kopierte enda en character nå. Firefox husket heldigvis adressen
AltuZ Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 kunne ingen svart før på det spørsmålet om man kunne slette og lage ny.. jeg har sletta 1 og har bare 1 igjen men det er rouge da så det går bra
Potetdamen Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Når slutter testingen? i morgen , eller neste onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå