Gå til innhold

Public Test Realms available in Europe! Wohoo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må si battlegrounds er jævlig rått spilte en 20-30 min innpå en battleground instance før jeg ble disconnecta, og må si det rocker vilt og gleder meg sykt til det går live :w00t:

Edit: Og det stats/rank systemet som man har når man er i battlegrounds er også ganske rått, var ranka som nummer 3 mesteparten av tiden i instancen jeg var i :D

Endret av ToxicMan
Skrevet
Jævla dritt blizzard, få opp flere servere, er de dumme eller?

er egentlig lite vits med mange nye servere når dette ikke kommer til å vare så veldig lenge.. mange som allerede har lvl 60 chars kommer sikkert til å gå tilbake til dem i løpet av 1-2 dager, sikkert mange andre også :p

jepp....jises.. det er en TEST server...hva forventer du egentlig?

Skrevet
Character Copying Closed

16/05/2005

Having reached the full number of testers desired for the Public Test Realm, we have closed the Character Copy pages at this time. We look forward to the input from the testers and may re-open the Character Copy pages in the future to allow more extensive testing. For now, we thank you for your patience and understanding as we enter the first round of our testing.

Fikk bare lagd en character!! neeei!

Skrevet

Det der er ikke helt riktig, jeg så nettopp meldingen selv så jeg kjappet meg å sjekk om jeg fikk flytta over en chracter til og det gikk faktisk :D

Skrevet

Denne patchen blir bra ;)

Ikke minst fordi jeg er Warlock, og vi har som kjent fått masse love.

Battlegrounds fikk jeg ikke prøvd i går natt før jeg sovnet, og i dag har jeg selvsagt jobbet hele dagen...

Men jeg ser at alle virker veldig positive :)

Skrevet
altså... nå har jeg blit disconnecta og er nr 8000 i kø :wallbash:

Det er trosalt en test server bare, og når en såpass stor mengde vil innpå denne ene lille server så sier det seg selv at ting ikke vil gå helt bra, har selv blitt disconnecta en gang og havna som nummer 7000 i køen igjen, men det bryr ikke meg fikk testa battleground i 20-30 min og jeg elsker det allerede gleder meg til jeg kommer inn igjen er nummer 1500 ca nå i queue :D

Skrevet
Det der er ikke helt riktig, jeg så nettopp meldingen selv så jeg kjappet meg å sjekk om jeg fikk flytta over en chracter til og det gikk faktisk :D

hmm.. jeg kopierte enda en character nå. Firefox husket heldigvis adressen :)

Skrevet

kunne ingen svart før på det spørsmålet om man kunne slette og lage ny.. jeg har sletta 1 og har bare 1 igjen :(

men det er rouge da så det går bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...