rabbis Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hallo! Har et lite problem, rippet "the day after tomorrow" for egen bruk, men får den ikke til å funke. Installerte g-spot for å kike litt, å der sto det at "filmen er ikke rendered" Hva ska jeg gjøre for å få den til å virke? Takk på forhånd:)
Airborne Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 kan jo prøve å bruke et annet program. f.eks Superdvd ripper. kanskje filmen har kopibeskyttelse eller noe?
Chakl Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hallo! Har et lite problem, rippet "the day after tomorrow" for egen bruk, men får den ikke til å funke. Installerte g-spot for å kike litt, å der sto det at "filmen er ikke rendered" Hva ska jeg gjøre for å få den til å virke? Takk på forhånd:) Enkelt og greit, enten er den koruppt,feil filformat eller mangler noe codec.
GeirGrusom Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Ikke for å være negativ, men å velge en annen avspiller er ikke en løsning problemet ligger i hvordan du har rippet, eller hvilket format du har rippet den til, jeg bruker DVD Shrink til dekryptering, og DVDx til konvertering.
P-in-P Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Las vist ikke godt nok, trodde han hadde rippet til et format han ikke viste hvordan han skulle få spilt av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå