Gå til innhold

Nå er jeg lei! Mage eller warrior?

Anbefalte innlegg

Skrevet
en warrior kan lett outdmg en mage, har sett warriors som execute critter på 10k

Det skjer ikke!! :lol:

hva med 100% rage + bloodthirst aktiv?

I tillegg til at man er "enraged"....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
en warrior kan lett outdmg en mage, har sett warriors som execute critter på 10k

Det skjer ikke!! :lol:

hva med 100% rage + bloodthirst aktiv?

I tillegg til at man er "enraged"....

kjem forsatt ikkje i nærheten av det mage kan gjera i damage per sek.

Skrevet

:whistle:

Jeg hadde aldri spillt warrior før når jeg skrev det, og etter å ha spillt på testrealm, og critted til 6000 uten noe erfaring kan jeg tru deg. Men ikke si at det der ikke var arrangert?!

Skrevet

jeg ville valgt warrior.. hvorfor? fordi da slipper du all den nede tiden... mange må drikke vann HELETIDEN.. og personlig så liker jeg bedre å vere warrior enn mage.. liker å ha litt ac.. :)

Skrevet

Jeg spilte paladin, ble lei starta mage.

Synes mage er ganske morro og spille med, mange spells og sånt.

Mens warrior har vell litt mer kjedelige spells, han er jo en tank

Skrevet
Kan ikke en shaman purge seals?

jo, men jeg setter no det på igjen helt til han blir lei av å purge.

Koster meg 55 Mana å kaste på SoC.

Og purge koster 40 mana?

Skrevet
Kan ikke en shaman purge seals?

jo, men jeg setter no det på igjen helt til han blir lei av å purge.

Koster meg 55 Mana å kaste på SoC.

1. Shaman har mer mana en paladin

2. Purge er billigere en SoC.

3. En shaman blir ALDRI lei av å purge en paladin :D

Skrevet

Ærlig talt, du ødelegger spillopplevelsen hvis du skal velge den beste klassen IMO. Velg den klassen DU syns er kulest. Jeg selv spiller mest hunter, selv om den klassen mildt sagt suger i PvP, men det er fordi jeg digger klassen.

En god PvP-spiller tar alle andre klasser.

Ingen klasser er balanserte (kanskje druids) til å ta absolutt alle andre klasser, man finner det gode gamle stein-saks-papir prinsippet i WoW også.

Jeg personlig hadde valgt warrior fremfor mage, fordi jeg simpelthen syns warriors er kulere enn mages.

[offtopic]

Jeg som alv bruker også kun bue, selv om det fins langt bedre (og ikke minst flere) guns/geværer i WoW, simpelthen fordi en alv med gun ser latterlig ut.

[/offtopic]

Skrevet (endret)
Ærlig talt, du ødelegger spillopplevelsen hvis du skal velge den beste klassen IMO. Velg den klassen DU syns er kulest. Jeg selv spiller mest hunter, selv om den klassen mildt sagt suger i PvP, men det er fordi jeg digger klassen.

En god PvP-spiller tar alle andre klasser.

Ingen klasser er balanserte (kanskje druids) til å ta absolutt alle andre klasser, man finner det gode gamle stein-saks-papir prinsippet i WoW også.

Jeg personlig hadde valgt warrior fremfor mage, fordi jeg simpelthen syns warriors er kulere enn mages.

[offtopic]

Jeg som alv bruker også kun bue, selv om det fins langt bedre (og ikke minst flere) guns/geværer i WoW, simpelthen fordi en alv med gun ser latterlig ut.

[/offtopic]

Så morsomt at det finnes så mange bedrevitende her som kommer med feil utsagn.

Mage er ikke kongerover DPS... Warriro>Mages i endgame DPS. Få nå det inn i skallen.

I endgame får mages bedre utstyr i form av int,spirit og litt stamina etter siste patch. Self blir det bitte litt med dps med Tier2 og Tier1 utstyr, men dette kan ikke sammenlignes i forhold til en Warrior med endgame utstyr.

JEg spiller mage selv, og sier det er kjeeeedelig.. kom igjen flame!! men .. hallo i luken.. JEAH jeg fikk 3+ spirit og litt mer 2+ int.. nå ble jeg uber !

Mages har ikke epicquest... det har warrior... , noe som kan også tas i betrakting.

Endret av clown
Skrevet
....

Mage er ikke kongerover DPS... Warriro>Mages i endgame DPS. Få nå det inn i skallen.

I endgame får mages bedre utstyr i form av int,spirit og litt stamina etter siste patch. Self blir det bitte litt med dps med Tier2 og Tier1 utstyr, men dette kan ikke sammenlignes i forhold til en Warrior med endgame utstyr.

JEg spiller mage selv, og sier det er kjeeeedelig.. kom igjen flame!! men .. hallo i luken.. JEAH jeg fikk 3+ spirit og litt mer 2+ int.. nå ble jeg uber !

Mages har ikke epicquest... det har warrior... , noe som kan også tas i betrakting.

hvorfor quotet du meg?? :dontgetit:

Skrevet
....

hvorfor quotet du meg?? :dontgetit:

Du hadde den siste posten, sitter på jobb å kan ikke stresse å sitere alle sammen. Ikke noe mot deg.....

:D

Skrevet
Selvfølgelig har jeg screenshot av det

http://the-asylum.mine.nu/screenshots/Execute.jpg

Forresten en ting til:

OWND

Ikke noe gjør meg gladere enn når jeg plasserer det store feite twohand sverdet mitt i tryne på en mage, og kløyver det cloth befengte hodet hans på to på 1-2 hits.

Kom ikke å fortell meg at det er morsommere og gjøre folk om til sauer.

Greit, skal bøye meg i støvet for den der. Eg var kansje litt for eplesjekk :p

Uansett, med end game så regner eg med du meiner Molten Core, der skal eg vera enig att mages ikkje har høgast damage pga masse fire resist mobs.

Eg pleier no å vera blandt top 10 alikevel med nokken warriors over og nokken under, og på top rogue.

Men i strat. og scholo. pleier eg som regel å vera nr.1 og top 3 i ubrs, nå veit eg att "Damage Meters" går i brukerns favør

men den kan no ikkje alltid vera ute å kjører...

Og endå har eg tilgode i å tape mot warrior i duel.

Skrevet

ingn vits å sitte å si at en warrior er bedre enn mage i pvp. for det er den rett go slett ikke. har en lvl 57 warrior selv og av egen erfaring har vi ikke nubbsjans mot en mage. selvfølgerlig kan vi være heldig å angripe en med 3xcrits. men det er pure luck. med litt frost nova, poly og blink kan vi hverken slå de, eller være nær de i hele tatt.....

Skrevet
ingn vits å sitte å si at en warrior er bedre enn mage i pvp. for det er den rett go slett ikke. har en lvl 57 warrior selv og av egen erfaring har vi ikke nubbsjans mot en mage. selvfølgerlig kan vi være heldig å angripe en med 3xcrits. men det er pure luck. med litt frost nova, poly og blink kan vi hverken slå de, eller være nær de i hele tatt.....

les nå hele posten...

Jeg snakekr om endgear! MoltenCore og Onyxia stuff...

Warrior > Mage i endgame!

Skrevet

Hei!

Jeg har nå en level 49 warrior på shadowmoon, og må si til påstanded om at warriors blir drept av alle er helt feil, jeg tar som regel de fleste rogues (også de noen levler høyere), tar mages/druids (Ganske lett med free actin potions, boots som virker samme om free action potions og grunt trinket'en), Priests (bloodrage og siden jeg er undead har jeg Will of the Forsaken), Andre warriors, tja, 70% av de (har godt utstyr for min level) Men, så er det paladiner...=S ca samme armor som meg, 2invulnerable shields, self healing, å bare bittelitt mindre damage. De eier meg.

mvh

André.

(beklager, rotete post men har ikke sovet inatt..x_X )

Skrevet

Gear har alt og si. Går en Warrior rundt med en sinnsyk MC drop, evt. Ragnaros' Hammer'n, har ikke Magen så veldig stor sjans. En Warrrior med medium bra sliter mye mer :)

Skrevet
Selvfølgelig har jeg screenshot av det

http://the-asylum.mine.nu/screenshots/Execute.jpg

Forresten en ting til:

OWND

Ikke noe gjør meg gladere enn når jeg plasserer det store feite twohand sverdet mitt i tryne på en mage, og kløyver det cloth befengte hodet hans på to på 1-2 hits.

Kom ikke å fortell meg at det er morsommere og gjøre folk om til sauer.

bare lurte...hvilken addon bruker du som viser tid på buffs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...