Gå til innhold

Grindespot for lvl 33

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå blitt lvl 33, og har problemer med å finne grinde spots. Leter etter plasser med mobs som er 2-3 lvl'r lavere enn meg og har rimelig bra loot.

Har til nå grindet ogrer i Duskwood. :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stranglethorn vale :) , masse lvl 30-45 mobs der.

for en lvl 33 vil jeg si at det kanskje er litt høyt. laveste lvl der er 31 mobs ( young tigers).

du burde se deg om etter 29-30 mobs. Duskwood er fint. Sjekk Vile ones\Tainted `Nightworgen og nedi katakombene ( lvl 29 plague-spreaders og braineaters)

Skrevet

Post-Honorpatch er Stranglethorn IKKE en plass jeg ville prøvd å queste, for å si det sånn. Arathi og Desolace er bedre egnet til det.

STV er uoffiselt utnevnt til midlertidig Battlegrounds(sammen med Hillsbrad)..... :roll:

Skrevet
Post-Honorpatch er Stranglethorn IKKE en plass jeg ville prøvd å queste, for å si det sånn. Arathi og Desolace er bedre egnet til det.

STV er uoffiselt utnevnt til midlertidig Battlegrounds(sammen med Hillsbrad)..... :roll:

\signed

Skrevet

Er lvl 31, og har nettopp oppdaget både Arathi og Stranglethorn. Går fint å grinde der for meg, men man må se an mobsene litt. Og det var mye mer horde i Stranglethorn enn Arathi, så det var litt enklere å soloe der.

Kirikiri

• 5 uker senere...
Skrevet

\signed

etter at BG er åpna er det mye bedre der... og etter at de fiksa bruiserene i BB er det mye mindre ganking der også :)

Skrevet

\signed

etter at BG er åpna er det mye bedre der... og etter at de fiksa bruiserene i BB er det mye mindre ganking der også :)

Joda, det har blitt litt bedre, men etter at alliance oppdaga at de ikke kunne ganke noen i BG har de til en viss grad komt tilbake til nesingwarys.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

hmm jeg grinda meg fra 33-34 ista, gjorde det i alterac med de ogrene som er lvl 34-36. gikk fint for meg, mista aldri mer enn halve livet mitt unntatt når jeg klarte å aggroe 2 stk. Men kanskje det at jeg er hunter og har pet har noe å si :p

Endret av Ickz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...