Mr. -=NeoguN=- Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg må bare spørre... Jeg har bare spilt demoen til Far Cry.. Jeg synes dette var akkurat som en anna FPS med en teit en-manns-hær.. Men er det monstre med i Far Cry? Apologizing for possible stupidity:P
TST Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
cselnes Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 japp det er det. Syns det ble veldig dårlig med en gang det kom fram. Hehe storyen etter hva jeg husker ble alt for lattelig til at jeg kunne spille videre^^
Campari Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Monstrene er nødvendige for historien (som forøvrig er veldig svak), men spillet er betraktelig dårligere i de delene hvor monstrene finnes. Jeg synes det er merkelig at Cryteck lager et såpass bra spill, men ikke klarer å utvikle mutanter som er med på å gjøre spillopplevelsen bedre.
shabador Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 (endret) Ja, det ødelagte en del for meg når monstrene kom. Men er vel egentlig en nødvendig del pga historien. Men det spillet som har skuffet meg mest pga monster er: Return to Castle Wolfenstein. Makan til tull. Wolfenstein 3D for teh win! (Samme gjelder Thief, egentlig) Endret 12. mai 2005 av shabador
Bertelsen Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Monstrene sugde, alle sammen, spes han svære.. nei, uff uff
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Dei fleste FPS er ein-manns-hær. Spelet var bra og underhaldande fram til monstra kom...etter det vart eg lei. Måtte le litt på siste bane når eg sendte 6 racketter i skallen på eit monster utan at det daua.
Blue--Sky Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 (endret) Far Cry er et veelldig bra spill Multiplayeren er også utrolig gøy.. (har vel spillt ca 1000 timer mp ja.. ) Endret 13. mai 2005 av Blue--Sky
Campari Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Ja, spillet er bra. Men det er ingen hemmelighet at mutantene er helt forjævlige. Apemonstrene kan jeg godta, men resten av flokken er med på ødelegge deler av et meget godt spill.
Goodall Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Uten monstrene måtte jo historien vært totalt anderledes, og hadde den vært det hadde ikke Farcry vært Farcry. Det slutter jo med at Jack nesten blir monster selv. Han ble vel ikke monster Lenge siden jeg har testet spillet. Synes Farcry var bra fra start til slutt jeg. Utrolig utfordrende ble det også med de monsterne. Synes det var på tide at det kom et spill som det ikke ann å bare løpe igjennom på en to tre jeg. Må innrømme at jeg t.o.m ble litt skremt noen ganger Sikker på at hadde Farcry vært et helt annet spill som mange tydeligvis skulle ønske det var, er jeg sikker på at mange bare hadde sett på det som et hvilket som helst annet spill. Og hva er poenget med å ha 100 vis av like FPS spill?
ttt Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Han ble vel ikke monster Lenge siden jeg har testet spillet. det fekk vi aldri vite. men i instincts (konsollversjonen), så har du fått enkelte "superkrefter". dette kan tyde på at Jack utvikler seg til ein mutant. ellers er eg enig i det du sier. far cry utan mutantane, hadde ikkje vert far cry.
Campari Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Det er det som er greia. Mutantene er nødvendige for spillets historie og fremdrift. Det er derfor det er så tåpelig å lage slike monstre. De fungerer rett og slett ikke (med unntak av de ape-liknende vesnene) og det blir rett og slett for dumt til tider. Men men, alle spill har sine negative sider.
TheOats Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Monstrene sugde, alle sammen, spes han svære..nei, uff uff ja for han er jævlig vanskelig å ta...
TST Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg