Gå til innhold

The Fourth Age: Total War

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når tror dere at dere blir ferdige sånn ca.? Trenger ingen eksakt dato. Bare årstid/måned.

Tror min tidligere 'statement' fortsatt står ganske greit:

Hmm, det er vanskelig å si. Ikke før sommeren, i hvert fall. Tidlig høst, er vel kanskje den beste gjetningen.

Apoc

Når skal jeg lære meg å lese tråder grundig :wallbash:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortnightly Update: Easterlings

easterlingsbanner9rz.jpg

The Easterlings are a very diverse people. They are led by the mighty Wainriders, who ride in great chariots pulled by horses. They have long been feared by the Free Peoples, striking without warning from the unknown East.

easterlingswainriders3bo.th.jpgeasterlingsaxemen2ho.th.jpgeasterlingscavalry6ll.th.jpg

The Easterlings conscript their armies from all over their territory, from mountain mining towns to forest hunting tribes. The Easterlings lay claim to a tremendous region, nearly as large as all of north-western Middle-earth. Only a fraction is shown below.

easterlingsmap1br.th.jpg

easterlingsspears4fu.th.jpg

They are all united, however, in their fervent hate of Gondor and the West. Twice the Easterlings have tasted victory. Yet both times, against all odds, Gondor prevailed. Not since Khamûl have the Easterlings been so united in purpose and banner. But now they are ready, their time has come once again. They will not fail a third time.

easterlingsstrip5ec.th.jpg

easterlingspearman9kd.th.jpgeasterlingarcher0yz.th.jpgeasterlingbannerbearer0qq.th.jpg

That's all for this fortnightly update. Enjoy!

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Remember that the shown units are not the final ones, and that we might change them (especially the wains).

Apoc

Skrevet

Denne modden har jeg fulgt med på lenge :love: . Gleder meg sinsykt til den kommer, spesielt siden jeg er en stoooor Tolkien fan.

Jeg har ingen tvil om at denne blir bedre enn The Battle for Middle Earth

Skrevet
Etter min mening så skal det ikke så mye til for at noe blir bedre en B4ME da...

Du sier noe der. BFME var enda et dårlig lisensprodukt. Riktig nok bedre enn de andre lisensproduktene, men fortsatt dårlig!

Skrevet

Noen flere spørsmål til Apoc: Hvor mange fraksjoner skal det være? Vil visse fraksjoner starte som allierte, f.eks Gondor/Rohan og Erebor/Dale? Kan disse gå til krig mot hverandre? Vil Himling være en provins?

Gleder meg til høsten :love:

Skrevet

Det er 11 større fraksjoner: Arnor, Dunland, Dwarves, Easterlings, Elves, Gondor, Harad, Orcs, Rohan, Rebel Gondor [vil få nytt navn] og Variags. Og så vil det sannsynligvis være en del mindre fraksjoner sånn som Dale og Beornings.

Når det gjelder spørsmålet om allianser, så er planen at vi skal gi ut to 'kampanjer'; en hvor det er fastsatte allianser, og en annen hvor det er mer 'Total War'. 'Total War' kampanjen vil være den første, og det er også den vi har skrevet en historie for.

Om Himling vil være en provins? Usikker. Må nesten sjekke med 'geografi-eksperten' vår.

Apoc

• 2 uker senere...
Skrevet

@ Apoc: Snart kommer jo "Barbarian Invasion" med en del nye muligheter osv.

Vil dere komme til å "vente" på den, for å få modden deres til virke med den tilleggspakken og de nye mulighetene? Eller er det mye arbeid?

Er jo ikke ekspert sånn modding....

Skrevet
Dette blir bedre og bedre! :dribble:

Ja gid om det hadde vært motsatt! :p

BTW: Synes ikke du har helt rett der, Orresnei. BFME var et virkelig fint spill, så lenge det varte. Det var selvfølgelig langt ifra Rome, men jeg synes stemninga var betydelig bedre enn i mange andre RTS (inkl. Rome).

Man fikk virkelig en fin filmatisk følelse i BFME, mye på grunn av at mange har sett film-trilogien og at musikken fra den var godt implementert i spillet. :)

Skrevet

Jeg leste boken aller først og skal si at filmene var bra. Mye av musikken var også veldig bra, men gir meg ikke noe spesielt i et spill. Eneste problemet var at det ikke var noe taktikk i spillet. Det var også alt for få units i spillet noe som ødela veldig for min del.

Skrevet
Jeg leste boken aller først og skal si at filmene var bra. Mye av musikken var også veldig bra, men gir meg ikke noe spesielt i et spill. Eneste problemet var at det ikke var noe taktikk i spillet. Det var også alt for få units i spillet noe som ødela veldig for min del.

Joda, og dette med at det var så uoversiktelig (den jævla zoomen skulle kunne brukes dobbelt så langt, både ut og inn).

Men å si at spillet var dårlig, det synes jeg blir å ta i for mye. Det ER et ganske godt spill (relativt godt for å være et lisens-spill, i allefall!).

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)
@ Apoc: Snart kommer jo "Barbarian Invasion" med en del nye muligheter osv.

Vil dere komme til å "vente" på den, for å få modden deres til virke med den tilleggspakken og de nye mulighetene? Eller er det mye arbeid?

Er jo ikke ekspert sånn modding....

*peke på gammelt spørsmål....*

Me wants beta! :D

Endret av The Strategy-player
Skrevet

TSP:

Vi slipper demo om et par uker, den gamle demoen ble forkastet etter uoverkommelige programmeringsvansker. Vil også råde alle til å ta turen innom www.thefourthage.net! Ganske ny side med en del screens og lignende. Har også vært flere Forthnightly Updates siden sist apoc var her...

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...