Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon


sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stupid-house må jo være noe av det tøffeste. :D Klubbheads! Alex K! Lock'n'Load! Yeah!

 

Klubbheads - Here We Go

Klubbheads - HipHoppin'

Klubbheads - Kickin' Hard :love:

 

:w00t:

 

Edit: Eier hardhouse, det var det jeg ville frem til. :p

Endret av fragmaster Jay
Lenke til kommentar

Litt hard-trance:

Arome - Hands Up! (DJ Scot Project Remix)

Arome - Scream

Arome - Talk II Me (DJ Scot Project Remix)

Baced! feat. Ace's Delight - Witness

Beam vs. Cyrus - Thunder In Paradise (DJ Scot Project Remix)

BK - Revolution (DJ Energy Remix) (Er litt usikker på denne, men la gå...)

Cosmic Gate - Fire Wire (Klubdocterz Remix)

Dave Joy - First Impression (Phil Green & Dave 202 Remix)

DJ Energy - Excelsis (S.H.O.K.K. Remix)

DJ Scot Project - F (Future Is Now)

DJ X2000 - Modem (DJ Scot Project Remix)

Elastique Culture - U (DJ Scot Project Remix)

Hennes & Cold - The Second Trip (DJ Scot Project Remix)

Hypetraxx - Paranoid (DJ Scot Project Remix)

Marc Arcadipane - XTC, A Love Extreme

Marc Et Claude - Loving You (DJ Isaac Remix) (Nesten hardstyle...)

Modem - Contact (We Gotta Connect) (Warp Brothers Remix)

Nightclub - French Kiss (DJ Scot Project)

S.H.O.K.K. - Isn't It A Little Strange? (Flutlicht Remix)

Lenke til kommentar
Uæææ...jeg hørte på en låt fra en "Alien FM" det var linka til oppi her. Og folk sier progrock er stressende. Blipp blipp og en hel haug andre lyder med en jevn bass i bunn.

 

Ikke fortell meg at dere sitter rolig i sofaen og koser dere med dette? Hjelpe meg.

 

(Ikke meninga å disse musikken her. Jeg innrømmer gladelig at dette ikke er min greie, og artisten er sikkert knallbra innen sjangeren...)

Takk. Takk for at du prøver i alle fall. :) Mange sånne metalheadz her som bare skriver "tr4nc3 suxx0rz!" o.l. uten i hele tatt å ha hørt musikken.

 

Det var vel den der "uber hardcore psychadellic" greia til Fragletrollet, du hørte. (No offence, Fragle) Kan ikke si jeg likte det jeg heller.

Lenke til kommentar
Hei, klart jeg prøver. Jeg har en kamerat som er skikkelig inne i elektronika, og han har tipsa om masse bra. Renaissance-serien f.eks, og Delerium..Lamb.. Det MÅ ikke være elgitar og brøl for at det skal være bra! :)

Endelig en allsidig mann. Alt for mange på dette forumet er opphengt i én sjanger uten å ville prøve noe annet. :)

Lenke til kommentar
Endelig en allsidig mann. Alt for mange på dette forumet er opphengt i én sjanger uten å ville prøve noe annet. :)

Neh, prøver det meste. Skal se om jeg ikke kommer meg på et skikkelig teknoparty engang også, til avveksling fra rockekonserter. Nevnte kamerat prata noe om Dave Seaman på Rockefeller, hørtes ikke gæærnt ut.

 

Blir det for ille er det jo bare å gå. :)

Lenke til kommentar
Ikke fortell meg at dere sitter rolig i sofaen og koser dere med dette? Hjelpe meg.

Sitter ikke akkurat rolig i sofaen når jeg hører på dette, men er digg å høre på når jeg sitter foran pcen og spiller eller no sånt.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar
Ikke fortell meg at dere sitter rolig i sofaen og koser dere med dette? Hjelpe meg.

Sitter ikke akkurat rolig i sofaen når jeg hører på dette, men er digg å høre på når jeg sitter foran pcen og spiller eller no sånt.

Jeg har ingen problemer med å sitte i sofaen og høre på dette, bilen er også en super plass til slik musikk. :)

Lenke til kommentar
Uæææ...jeg hørte på en låt fra en "Alien FM" det var linka til oppi her. Og folk sier progrock er stressende. Blipp blipp og en hel haug andre lyder med en jevn bass i bunn.

 

Ikke fortell meg at dere sitter rolig i sofaen og koser dere med dette? Hjelpe meg.

 

(Ikke meninga å disse musikken her. Jeg innrømmer gladelig at dette ikke er min greie, og artisten er sikkert knallbra innen sjangeren...)

Takk. Takk for at du prøver i alle fall. :) Mange sånne metalheadz her som bare skriver "tr4nc3 suxx0rz!" o.l. uten i hele tatt å ha hørt musikken.

 

Det var vel den der "uber hardcore psychadellic" greia til Fragletrollet, du hørte. (No offence, Fragle) Kan ikke si jeg likte det jeg heller.

*lol*

 

:!: :!:

 

 

Karmageddon er vel litt villere. Hør på Dylalien og Quasar låten.

 

 

 

 

Ellers så er Procs - Jarry, har ar din framtid på Electric Embroyo dritfet. Resten av sangene er ganske uorginale, har liksom hørt det samme før....

 

 

 

Jeg blir ikke sur om folk ikke liker musikken min, tvert imot, noe av det jeg hører på forstår jeg godt ikke passer for alle hjerner :cry:

Bare folk kan respektere at det også er en type musikk, uansett hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...