tommy_sn Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Hei! Er det mulig å ha oppe flere msn kontoer på samme pc? Dvs. ha to msn hovedvinduer oppe på samme tid, men to forskjellige mail-adresser..Isåfall hvordan? Finnes det noen måte å "lure" registeret i windows på kanskje...? Tommy!
ErlendRU Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 tror det finnes noen programmer for det...som jeg ikke har pil på hva heter selvfølgelig.. er vel også en del tråder fra før om dette..
OnetroM Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Trillian PRO støtter den funksjonaliteten du ønsker deg. Der kan du lage mange kontoer og alle kan være aktive samtidig.
endrebjo Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 (endret) Installér Messenger Plus! og en plugin kalt StuffPlug NG. I StuffPlug-menyen (Plus! - Plugins - StuffPlug-NG - Konfigurer) kan du sette på noe kalt "Polygamy", som gjør akkurat hva du leter etter. Bare husk å ikke svare "ja" på om du vil installere reklame under installasjonen av Messenger Plus!. Endret 10. mai 2005 av endrebjorsvik89
tommy_sn Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 Hvor finner jeg Messenger Plus! StuffPlug NG? Hadde vært flott med en link :-)
tommy_sn Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Er det mulig å ha samme msn konto oppe på to pc'er? Eller gjøre slik at når man logger på med en ny pc, at den "gamle" logger på igjen når den nye logger av?
Myx Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Er det mulig å ha samme msn konto oppe på to pc'er? Eller gjøre slik at når man logger på med en ny pc, at den "gamle" logger på igjen når den nye logger av? 1: Nei 2: Nei
Vågebu Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hvis du vil prøve noe annet enn MSN Messenger anbefaler jeg AMSN eller dMSN. AMSN kan du åpne flere ganger. dMSN har "tabs", så du kan logge på med flere brukere i samme vindu. dMSN har flest funksjoner, som tabbed chat(minner om tabbed browsing, som i Opera), du kan ha større avatar, du kan lagre andre sine avatarer, handwriting, notater, og mye annet. AMSN har det nødvendige, og tar mindre ressurser enn dMSN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå