Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Aldri noe treff jeg kan dra på *sutre*

Ikke meg heller. *sippe sammen med*

Til dere fra skien og oslo: Det er ingenting i veien for å starte en tråd om grilling på østlandet også. Kan godt hende det er en del folk som vil dukke opp der også.

Edit: Kanskje flere plasser også? ("Den nasjonale grilldagen for HW.no-folket." :p )

Endret av Simen1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi si Lørdag 4. Juni kl 17 på Marinen (gressflaten mellom nidarosdomen og Nidelva) bare for å ha et utgangspunkt?

Noen innvendinger på det?

Skrevet (endret)

Hørtes fint ut det ;)

Men, SI IFRA hvis noen IKKE kan da, kan sikkert sette en annen tid og dato? :yes:

Endret av XzYLsiT
Skrevet
Skal vi si Lørdag 4. Juni kl 17 på Marinen (gressflaten mellom nidarosdomen og Nidelva) bare for å ha et utgangspunkt?

Høres fint ut det. Bare værgudene er snille å lar oss få blå himmel, sol og varmt vær ;)

Skrevet

Det er vel et like godt tidspunkt som alle... Ingen innvendinger fra denne kanten i alle fall... :)

Skrevet (endret)

høred digg ut det :) , koselig å grille på marinen. hvis det regner samles vi alle på al'akir wow server go setter oss ned rundt et bål i orgrimmar?

Endret av Henrik2k
Skrevet (endret)

lager en påmeldingsliste nå jeg, bare meld dere på:

Ati-radeon

Noxic^

Snublefot

Zemeckis

phax

XzYLsiT

Simen1

raziel014

loeve