Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøpte meg nettopp et nytt par sko. Skal ordne bilder til efterpå! Ganske fornøyd!

EDIT: Dog ikke rosa, men lyseblå!

Det er bra! :D Gleder meg til du kommer med noen bilder! Hva heter skoa?

Skrevet

Neida han har ikke tatt bilder av klesskapet sitt. Han plukket meg opp med firmaets helikopter og gav meg en rundtur i går. Ganske fantastisk.

Skrevet
Neida han har ikke tatt bilder av klesskapet sitt. Han plukket meg opp med firmaets helikopter og gav meg en rundtur i går. Ganske fantastisk.

:roll:

Skrevet

hm.. syntes de så veldig "billige" ut, minner meg litt om slike barnesko man ser på diverse skobutikker.

men bare min mening det da.

Skrevet

Timberland lager bra klær. Merkenavnet er synonymt med kvalitet, men designet er kjedelig.

Her er de nyeste skoene jeg har kjøpt meg, meget behagelige til sommeren.

ec_1_b.JPG

Skrevet

Jeg kan ikke unngå å tenke på sort dameundertøy når jeg ser mønsteret på skoene dine. Ikke det at det er negativt :)

Pene sko, fargene var jo noe lignende de på Gucci-beltet til Piranha.

Skrevet

fisj...

forresten! noen som la merke til de syykt lange kvite spisse skoa erik og christian hadde på seg igår under idolfinalen? :huh:

Skrevet
fisj...

forresten! noen som la merke til de syykt lange kvite spisse skoa erik og christian hadde på seg igår under idolfinalen? :huh:

Penisforlengere!

Skrevet (endret)

Føler jeg fikk mye for pengene i dag da jeg kjøpte tre jeans, en hettegenser, en langermet skjorte, fire kortermete skjorter, en t-skjorte, et belte og en 4-pakk med hvite ankelsokker for tilsammen ~2300,- fra H/M, Jack & Jones og Carlings. Nå mangler jeg bare et par hvite sko, så kan sommeren komme :D.

Edit: "den gang da, hver gang når"

Endret av Halvsame
Skrevet
Neida, har et Gucci belte som matcher. Det er sort med monogram-mønsteret og GG-spennen. Har også et annet par sorte Gucci-sko. De ser sånn ut:

11_1_b.JPG

:O Seriøst? Jeg har de i sort (helt like), blå og de "originale" brune... Disse skoene er helt utrolig å gå med!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...