Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Newark er overhodet ikke den verste flyplassen, særlig ikke i forhold til Schipol, med det fantastiske som noen fant på med bare en terminal...

Har sittet på Newark 12 timer før de spanderte hotellrom jeg... :)

Det vet jeg ikke, da jeg ikke har vaert paa Schiphol. Men Newark er en daarlig flyplass mtp layout (4? terminaler) og en horribel taxfree.

Ser jaggu ikke bra ut i morra heller. Meldt torden for nesten hele helga. Hurra for soving paa flyplassen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Newark er overhodet ikke den verste flyplassen, særlig ikke i forhold til Schipol, med det fantastiske som noen fant på med bare en terminal...

Har sittet på Newark 12 timer før de spanderte hotellrom jeg... :)

Det vet jeg ikke, da jeg ikke har vaert paa Schiphol. Men Newark er en daarlig flyplass mtp layout (4? terminaler) og en horribel taxfree.

Ser jaggu ikke bra ut i morra heller. Meldt torden for nesten hele helga. Hurra for soving paa flyplassen!

Kunne vært langt verre enn newark. Flyr du Continental hjem igjen derfra? Via Oslo? Eller?

Må være rart hvis du har vært borte et helt år i strekk. Ingen reiser hjem under oppholdet?

Skrevet

Nå har jeg forsøkt å se Men in Black 2 - som alle her anbefalte fremfor Bring it on... Vil bare si at bring it on er tre ganger bedre, og at Men in Black 2 er den første filmen i år jeg ikke gidder å se ferdig...

Jeg liker komedier (som f.eks. Monster-in-law! :D ), men Sci-Fi-Komedie kommer jeg til å styre unna. Dette var lavmål!

Skrevet

Du burde se "Eternal Sunshine of the Spotless Mind". Den orka ikke jeg se ferdig i alle fall. Så slipper MIIB å føle seg så alene.

Det kan jo hende du liker filmen også, hva vet jeg. Den har visst fått gode karakterer.

Skrevet
Kunne vært langt verre enn newark. Flyr du Continental hjem igjen derfra? Via Oslo? Eller?

Må være rart hvis du har vært borte et helt år i strekk. Ingen reiser hjem under oppholdet?

PWE - EWR

EWR - OSL

OSL - TRD

Hakke vaert hjemme paa 10 mnd nei..

Continental hele veien, med unntak av Oslo - Trondheim som er SAS.

Skrevet

Jeg fløy businiess på det continental-flyet i fjor sommer. Helt greit fly, og kjekt med direkte til Oslo. Men litt kjedelig å ta ut bagasjen på OSL, og så sjekke inn igjen. Lykke til!

Sikker på PWE? :shrug:

Skrevet

Jo, det kommer til aa bli det kjedligste evvar, siden jeg har 3 kofferter, alle veier 25kg+. Men, helddigvis har jeg enda en 20kr mynt og en 10er, saa jeg kan skaffe meg ei tralle. Hurra for meg som skal hjem i morra.

Skrevet

Hah, koedda med deg liksom. PWM var flyplassen. Portland Jetport, Maine.

Hurra for gardermoen med gratis taller. Her i the land of the free er ingenting gratis.

Skrevet

Hadde 20 dollar i quarters jeg. Gikk i banken saa fikk jeg veksla dem, dog.

Men naa maa jeg nyte min siste kveld i Maine. Ha en hyggelig kveld.

Skrevet (endret)
Norsken min er syk etter to måneder der, så etter ti måneder må den vel være helt mishandlet... :p

hehe ;)

Anyways - nå legger jeg meg!

Natta folkens :sleep:

EDIT: tja - hørt summer of '69 ca. 12 ganger :roll:

Endret av SGE7000
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...