Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
*gjespe høyt og lenge*

5662855[/snapback]

*Putte trpdløse internetten min i halsen din*

Til konfirmasjonen SKAL jeg kjøpe kabel og legge det i stedet for trådløst. :hrm:

Har ikke fått spilt noe online på ei uke pga gjennomsnittsping på 140.

Endret av Marius E
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)
*Putte trpdløse internetten min i halsen din*

Til konfirmasjonen SKAL jeg kjøpe kabel og legge det i stedet for trådløst. :hrm:

Har ikke fått spilt noe online på ei uke pga gjennomsnittsping på 140.

5662884[/snapback]

Trådøst er bare søppel om du ikke trenger det, er bare nyttigt om du har laptop og skal sitte på dass mens du surfer (eller hva du pleier å gjøre på dass når du har med pcen :roll: )

EDIT: Jeg har forresten to kabler på 25m opp til rommet mitt :D

Endret av Slettet+6132
Gjest Slettet+6132
Skrevet
JEG DINGA 60 i WoW!

:love:  :love:  *løpe rundt naken og vifte med tissen*

5662914[/snapback]

1: Jeg hater WoW

2: Hva faen vil det si å "dinge"?

3: Pleier du vanligvis løpe rundt naken og vifte med tissen når du er glad? Håper ikke du pleier å få gode karakterer på skolen altså!

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
JEG DINGA 60 i WoW!

5662914[/snapback]

gratulere med dagen gratulere med dagen, gratulere med dagen kjære <navn>! gratulere med dagen.

klasse?

Skrevet
JEG DINGA 60 i WoW!

5662914[/snapback]

gratulere med dagen gratulere med dagen, gratulere med dagen kjære <navn>! gratulere med dagen.

klasse?

5662921[/snapback]

lvl60 Human Warrior @ Frostwhisper ;)

Skrevet
Trådøst er bare søppel om du ikke trenger det, er bare nyttigt om du har laptop og skal sitte på dass mens du surfer (eller hva du pleier å gjøre på dass når du har med pcen :roll: )

EDIT: Jeg har forresten to kabler på 25m opp til rommet mitt :D

5662900[/snapback]

Jeg har en stefar som ikke ville legge kabel. Men til konfirmasjonen skal det bli andre boller! :innocent:

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg har en stefar som ikke ville legge kabel. Men til konfirmasjonen skal det bli andre boller!  :innocent:

5662948[/snapback]

Stefedre suger :no:

Skrevet
3: Pleier du vanligvis løpe rundt naken og vifte med tissen når du er glad? Håper ikke du pleier å få gode karakterer på skolen altså!

5662918[/snapback]

Herregud, man får da ikke dårligere karakterer på skolen av å sitte naken i klasserommet

Gjest Slettet+6132
Skrevet

5662918[/snapback]

Herregud, man får da ikke dårligere karakterer på skolen av å sitte naken i klasserommet

5662963[/snapback]

Tenkte bare på hva faen han gjør når han blir glad av gode karakterer jeg :!:

Skrevet

5662918[/snapback]

5662963[/snapback]

Tenkte bare på hva faen han gjør når han blir glad av gode karakterer jeg :!:

5662970[/snapback]

Lærern har bare godt av det uansett sikkert

Skrevet

5662918[/snapback]

5662963[/snapback]

Tror han mente at det kunne se litt rart ut for de andre elevene om han fikk god karakter og plutselig kledde av seg og begynte å slenge på tissen :D

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

5662973[/snapback]

Læreren har godt av at elevene løper rundt nakne og vifter med tissen når de får gode karakterer? :ohmy:

Linn Christin: Nettopp ;)

Endret av Slettet+6132
Skrevet
Hvem faen er Kim Stian Sunde?

Han sendte meg vertfall den mest crappye jobbsøknad jeg har sett i mitt liv  :thumbdown:

5661975[/snapback]

Hahaha! Den har jeg også fått. Fyren la meg til på MSN for evigheter siden, for å si dette:

.--------------------------------------------------------------------.

| Sesjonsstart: 20. januar 2006 |

| Deltakere: |

| Fredrik #1 ([email protected]) |

| Cucky Clark ([email protected]) |

.--------------------------------------------------------------------.

[06:43:08] Cucky Clark: who the fuck are you?

[06:46:32] Cucky Clark: Spill av Kyss

[06:46:34] Cucky Clark: ta meg i rauå

Skrevet

5662973[/snapback]

Læreren har godt av at elevene løper rundt nakne og vifter med tissen når de får gode karakterer? :ohmy:

5662979[/snapback]

Neinei var ikke det jeg tenkte.

Uansett. Jeg må ut å fikse lyden i bilen The gap band er ikke helt det samme med bare et element :p

Skrevet

Vinterferien min har endelig startet og typen har netopp ankommet Tromsø. Eg e stuck i Bergen. Muff.

Tar meg en tur ut i solen og går av meg litt gangsperr. Dere andre får nyte den flotte dagen :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...