Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:mad:

Hadde lagt i handlekurven 2 CDer fra cdon.com i kveld. Når jeg nå skulle gå til kassen, hadde den ene CDen steget i pris, fra 99 til 159.

Nå kan de ha det så godt, det blir ingen handel.

Skrevet
Bill Brysons bøker er morsomme, men det er ikke spesielt morsomt å skrive om Bill Bryson.

5525860[/snapback]

Tolkien siner bøker er enda bedre, men det er jammen ikke så veldig gøy å skrive om han. Noe som kanskje er litt av grunnen til at jeg sitter her å sriver nå.

Skrevet
Hva er det du sier?

John Ronald Ruel Tolkien ble født i Oransjefristaten i Sør-Afrika i 1892...

5525875[/snapback]

Nei, mer i retning av: "John Ronald Reuel Tolkien was born in Bloemfontein, South-Africa, in 1892. "

Skrevet
Fredrik: Så feil.. ikke skien, men ski var det fra..

Here it goes:

Lyst på litt stimulerende  action i anusområdet? Vi her på gaystyle.org har lekemidler , oljer og mye mer for enhver tullegutt

:p Er det mulig

5525269[/snapback]

Samme sier jeg :ermm: Hvordan i helvete har du fått tak i sånn reklame :roll:

Litt snusking på pr0n sider, eller kanskje enda bedre Gay Pr0n :love:

Skrevet
Hva er det du sier?

John Ronald Ruel Tolkien ble født i Oransjefristaten i Sør-Afrika i 1892...

5525875[/snapback]

Nei, mer i retning av: "John Ronald Reuel Tolkien was born in Bloemfontein, South-Africa, in 1892. "

5525882[/snapback]

Engelsk?

You're on your own :p

Skrevet
Fredrik: Så feil.. ikke skien, men ski var det fra..

Here it goes:

Lyst på litt stimulerende  action i anusområdet? Vi her på gaystyle.org har lekemidler , oljer og mye mer for enhver tullegutt

:p Er det mulig

5525269[/snapback]

Samme sier jeg :ermm: Hvordan i helvete har du fått tak i sånn reklame :roll:

Litt snusking på pr0n sider, eller kanskje enda bedre Gay Pr0n :love:

5525884[/snapback]

Les litt ovenfor her da! Var bare en fra forumet ;)

Skrevet

Ø.B.: Vet det var Fredrik du sa det til, men fant liksom ingen sammenheng/tilkobling til noe av det dere sa tidligere (eneste var at du trudde han hadde sendt en melding til deg, men hvis det var det som stod i meldinga, hvordan havna du da på den lista :hmm:)

Skrevet
Ø.B.: Vet det var Fredrik du sa det til, men fant liksom ingen sammenheng/tilkobling til noe av det dere sa tidligere (eneste var at du trudde han hadde sendt en melding til deg, men hvis det var det som stod i meldinga, hvordan havna du da på den lista :hmm:)

5525906[/snapback]

Hvilken liste?

Skrevet

5525906[/snapback]

Fredrik ga nummeret mitt til en annen kar på dette forumet og det var da han som sende meg disse meldingene. Var ikke verre enn det ;)

Skrevet
Jeg skal til tannlegen i morgen tidlig, klokka 0800. *Snufs*

5525944[/snapback]

Lykke til. Måtte du overleve :)

5525949[/snapback]

Takktakk. Håper jeg overlever, bedøvelse i ganen er ikke kult.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...