Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Last ned No Quarter med Tool, ettersom det er nesten umulig å få tak i Salival her i Norge. Det er hvertfall godt utnytta tid :)

5354726[/snapback]

Salival har jeg orginalt. :)

5354735[/snapback]

Aw, jeg har også lyst på den. Jeg så den for en stund siden på en spesialbutikk, kosta vel 300kr. Hadde egentlig tenkt å kjøpe den nå nylig, men da hadde de den ikke inne lenger :(
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Last ned No Quarter med Tool, ettersom det er nesten umulig å få tak i Salival her i Norge. Det er hvertfall godt utnytta tid :)

5354726[/snapback]

Salival har jeg orginalt. :)

5354735[/snapback]

Aw, jeg har også lyst på den. Jeg så den for en stund siden på en spesialbutikk, kosta vel 300kr. Hadde egentlig tenkt å kjøpe den nå nylig, men da hadde de den ikke inne lenger :(

5354749[/snapback]

Awwww.
Skrevet
Bare ikke stå i veien så Fredrik ikke ser tven. :p

5354765[/snapback]

That's my girl. :)

Pink Floyd - [The Division Bell #11] High Hopes [8:32]

5354779[/snapback]

And that's my boy. :)
Skrevet
And that's my boy. :)

5354785[/snapback]

Fredrik er alles wonderboy...

5354794[/snapback]

Jeg fatter en liten essens sarkasme.

5354810[/snapback]

:ohmy: Trur du det?

Skrevet
She's hawwwt!

--

Hva er egentlig en wonderboy? Si noen kvaliteter. ^^

5354883[/snapback]

Your next girlfriend?

---

Hmm.. Han er snill, gjør det du ber om.. Oppfører seg eksemplarisk, har ikke prøvd røyk, alkohol eller andre rusmidler. Han åpner døren for deg. Han har lyst, bølgete hår. (Du er et lite unntak) Han er rett og slett en fantasigutt.

Skrevet
Your next girlfriend?

---

Hmm.. Han er snill, gjør det du ber om.. Oppfører seg eksemplarisk, har ikke prøvd røyk, alkohol eller andre rusmidler. Han åpner døren for deg. Han har lyst, bølgete hår. (Du er et lite unntak) Han er rett og slett en fantasigutt.

5354908[/snapback]

Ooh, like the sound of that. Lyst på toffifee, kjære?

Skrevet
Ooh, like the sound of that. Lyst på toffifee, kjære?

5354919[/snapback]

Ååååå.... :love:

You remember! Hihi..

Har egentlig ikke lyst på godteri nå, er litt mett.. Men kan gjerne få nå og spise senere :p Hihi :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...