Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Leste boka for mange, mange år siden så jeg får vel ta og se den i romjula tenker jeg..

Menne var boka eller filmen best? (de som har sett den da?)

5337036[/snapback]

Jeg har aldri opplevd at filmen er bedre enn boka. :)

5337137[/snapback]

ok da..

Menne kunne jo vert tilfelle da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke min skyld at de "tenkte det at du (jeg) ikke er så god i engelsk, derfor kjøpte vi (kjøperene) norsk", er det vel?

Lest HDM på engelsk før da, heldigvis.

5337159[/snapback]

Du er unnskyldt ;) Uansett, gratulerer med fine presanger. Bøker er jo alltid like kos.

Skrevet

Men ang filmen da, gikk den mye bort fra den orginale historien, altså slik den er i boken.

Filmatisering av bøker har gjerne en tendens til det har jeg lagt merke til.

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvor mye den gikk bort, er en stund siden jeg leste boken. MEN Narnia er den filmen jeg har likt best av de nye i år ol. :)

Skrevet

Ja rekti...

Tenker jeg skal få med meg "Wallace og Gromit og varulvkaninens forbannelse" også..

Er blant det bedre som har blitt lagd syns nå jeg da..

Skrevet (endret)

Argh, kan jeg begynne å whine litt nå? For de som ikke fikk det med seg på starten av dagen: Skal på kino onsdag med dame.

Har vært sammen med familie i kveld, grandtanter, tanter, tremenninger osv. Tror dere faen ikke at mora mi har sitti og fortalt om sønnen sin som skal på kino med dame til onsdag? :wallbash: Ikke flaut. Neida. Også spøker ho og sier "Jeg blir vel ikke bestemor enda".

:cry:

EDIT: Oppi det hele tikker det inn en melding fra fUzZy^:

Blir det noe på deg a?

Endret av -Teddy-
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...