Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen alle sammen, god morgen far og mor

god morgen lillesøster, god morgen storebror

god morgen trær og blomster, god morgen fugler små

duhumdummdumm dudummdummdumm

dudummdummdududumm

Hei hå!

(klarte selvfølgelig å miste bussen til jobb, siste dag og greier. *vente på ny*)

Skrevet

Ja, her på avdelinga er det bare 2 personer pluss meg.. De vanlig dagene skal det være rundt 15 her.. Blir nesten ganske tomt her.. Men gleder meg til lunsj.. blir biff og bakt potet.. yeah

Skrevet
Ja, her på avdelinga er det bare 2 personer pluss meg.. De vanlig dagene skal det være rundt 15 her.. Blir nesten ganske tomt her.. Men gleder meg til lunsj.. blir biff og bakt potet.. yeah

5326879[/snapback]

Hvor jobber du hen da?

Skrevet

5326879[/snapback]

Hvor jobber du hen da?

5326881[/snapback]

Jobber på Nomek i Trondheim.. Jeg er CNC-operatør.. du da?

Skrevet
Kult, siden jeg er døv så kan jeg ikke ringe til 1881 kan jeg jo bare heller kontakte deg her.. :lol:

5326903[/snapback]

Neieh, da må du innom teksttelefonen eller noe lignende :)
Skrevet
Teksttelefoner forsvinner bare.. Mange døve har kastet sitt teksttelefon og sagt opp telefonabonement.. Pga mobil og internett.. :)

5326930[/snapback]

Ja, jeg leste at den i moirana skulle legges ned så du har nok rett i det.

Skrevet

Våkna 0245 inatt trodde jeg hadde forsovet meg, sovnet og våknet igjen 0430, da ga jeg opp, kledde på meg og spilte litt wow..

Skrevet
Våkna 0245 inatt trodde jeg hadde forsovet meg, sovnet og våknet igjen 0430, da ga jeg opp, kledde på meg og spilte litt wow..

5327021[/snapback]

That' the spirrit:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...