Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
God natt  :sleep:

Faen så trøtt jeg ble.

BTW: har jeg sagt at jeg skal ha arbeisuke på PSdata? Kommer til og bli digg, bor ca8 timer ifra med bil, derfor skal jeg bare jobbe i 2 dager.

Åssen i HELVETE kommer du deg dit? :dontgetit:

Men, kult det sikkert. Får kanskje hardware? ^^

En god venn sin far jobber der. (Sjef,)

Da skal jeg (og min gode venn som også skal jobbe der,) sitte på med han :)

Litt HW hadde vært koz ja :wee:

EDIT: Gratulerer med ny avtar fredrik

Endret av MagE
Skrevet
Jeg elsker avataren din, fredrikrb!

I do too, baby!

Stikker ut med bikkja før jeg legger meg, jeg. Snakkes folkens. :)

*klemme*

Skrevet
Jeg har ny avatar! *Prøve å stjele oppmerksomheten rundt fredrikrb sin nye avatar*

Det er en stjerne. En kjedelig stjerne... Sesam stasjon er mye bedre enn en stjerne! :p

Skrevet
Jeg har ny avatar! *Prøve å stjele oppmerksomheten rundt fredrikrb sin nye avatar*

Det er en stjerne. En kjedelig stjerne... Sesam stasjon er mye bedre enn en stjerne! :p

Vet :p Måtte bare finnne på noe :p

Skrevet
Hva må jeg gjøre for å stjele oppmerksomheten rundt fredrik, da? Jeg er desperat :p (eller trøtt kanskje?)

:shrug:

Norske drittpolitikere er oppbrukt - av meg. ^^

Skrevet

Meg har hatt fest. Bursdagsfest. Med masse gaver. Fine gaver. Filmer og klær. Deilig hvitvin og skalldyr. Jeg er trøtt. Jeg tørr ikke legge meg. Da våkner jeg i morgen. Uten stemme og med slim og spytt over alt. Det blir ikke moro.

Skrevet

*Mimre*

Husker første gangen jeg kom inn i OT-baren... En av de mest aktive brukerne hadde en avatar med Valgerd i... Han var født i 1995, stod det i profilen. Det trodde jeg ikke noe på. Jeg syntes han var litt rar.

Så dumme vi var før.

:wee:

Skrevet
*Mimre*

Husker første gangen jeg kom inn i OT-baren... En av de mest aktive brukerne hadde en avatar med Valgerd i... Han var født i 1995, stod det i profilen. Det trodde jeg ikke noe på. Jeg syntes han var litt rar.

Så dumme vi var før.

Ja, han husker jeg òg. :p

Skrevet
*Mimre*

Så dumme vi var før.

Ja det var tider det..

*rope på wabby, bjaa, hartge, mario*

Not to be found :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...