Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Espen: hun har sagt hun elsker meg også av uvisse grunner, Så du får ikke ta alt for god fisk ;)

5267179[/snapback]

Han sa at han elsker meg, ikke jeg han.

(Jeg mente kun linkene.)

5267186[/snapback]

Ja jeg så det, men alt har en sammenheng vettu :D

Første gang Tonio elsket meg var når jeg blokkerte henne på msn for hu ville ikke høre på Zeppelin :dontgetit:

Er det noe rart jeg blokkerte henne mæssom..

Endret av Ø.B.
Skrevet
Dette begynner å minne om Tonio, TSP og @kd for en tid tilbake ...

5267184[/snapback]

Det var kjedelig.

5267191[/snapback]

Fordi du ikke fikk være med? :wee:

Skrevet (endret)

God natt folkens! *sovepåseg*

Jeg skriver et eventyr, og lurer på om dere har et forslag på hvilket sted som kunne gjort slik at gamle damer blir værende lenge.... :--D

Kamferdropsfabrikk! :w00t:

Endret av Skarstad
Skrevet
Jeg skriver et eventyr, og lurer på om dere har et forslag på hvilket sted som kunne gjort slik at gamle damer blir værende lenge.... :--D

Kamferdropsfabrikk! :w00t:

5267254[/snapback]

Ohh, nice!

Flere forslag? :dribble:

Skrevet

5267252[/snapback]

Øhm, trafikken om vinteren? Lårhalsbrudd og sånt.

Skrevet (endret)
Noe må ha hengt seg opp, for jeg har ikke skrevet en dritt, bortsett fra dette, that is.

5267284[/snapback]

Å, og her satt jeg og håpte at du skulle skrive noe langt og sarkastisk noe om Tonio, TSP og @kd. :(

EDIT: Menneh, sånn der, god natt lixm.

Endret av nerdVANNA
Skrevet
Noe må ha hengt seg opp, for jeg har ikke skrevet en dritt, bortsett fra dette, that is.

5267284[/snapback]

Å, og her satt jeg og håpte at du skulle skrive noe langt og sarkastisk noe om Tonio, TSP og @kd. :(

EDIT: Menneh, sånn der, god natt lixm.

5267295[/snapback]

Haha, nei det skal jeg ta en annen gang =D

Skrevet

Dumme meg som alltid skal utsette ting til jeg MÅ gjøre noe. Nå sitter jeg med hjemmeksamen i retorikk og offentlighet, den skal leveres kl 14.00 i morra og jeg har masse igjen å skrive. Juhu, det blir ikke noe søvn på meg i natt nei. At jeg ikke lærer, argh :no:

Skrevet

Crap! La meg 23:30, men våknet for 10min siden lys våken, tror hjernen min pønsker på noe lurt. Den vil tydeligvis ikke at jeg skal være klar for første dag på jobb i morgen :hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...