Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksamen i morgen klokka 09:00 gjør at jeg legger meg nå. Det er det tidligste jeg har lagt meg på en stund, kan ikke helt huske når forrige gang var. Ikke at det betyr at det er utrolig lenge siden, hukommelsen er ikke så bra på det området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hahaha, sånn der dyp growl-vokal er GRUSOMT å høre på når fila er på bare 128 kbps.

EDIT: Jøssenavn, så teit av meg dette egentlig er. Jeg sitter her og hører på lavkvalitets nettradio som spiller sanger jeg har lagret lokalt med myyyeee bedre lydkvalitet.

Endret av nerdVANNA
Skrevet
Hahaha, sånn der dyp growl-vokal er GRUSOMT å høre på når fila er på bare 128 kbps.

EDIT: Jøssenavn, så teit av meg dette egentlig er. Jeg sitter her og hører på lavkvalitets nettradio som spiller sanger jeg har lagret lokalt med myyyeee bedre lydkvalitet.

5262526[/snapback]

Hahaha! Brønnøyværinger! :roll:

BTW: Omtalen er ferdig, mitt værste makkverk evvah, men det er ferdig! :w00t:

Skrevet

*fake etter DurinVIII*

nå får dere gå og legge dere og drømme søtt, eller kose dere med dama/kona, forumet må få en pause av alle disse sexy "nerdene"(på en positiv måte, for de som skjønner) som driver å surfer gjennom de sprøe sidene her.. zzZzz

:sleep::sleep:

*danse på skolen i morra, faen...*

Skrevet
For en skam, jeg har brukt begynnelsen på bursdagen min til å skrive stil.  :no:

Og om dagen er det nok en stil som skal skrives, og en prøve. :cry:

5262563[/snapback]

Yay, go allmennfag!

Skrevet

Jeg får ikke sove!

Jeg er fitte-trøtt om dagen, og uansett om jeg unlater å sove da, så blir jeg lys våken til kvelden/natten...

Hva skal jeg gjøre?

Finnes det noen resept-frie piller for slikt?

Skrevet

Wuuuuæææææææh, så trøtt jeg er. Verst av alt, jeg kommer til å få mer søvn i natt enn jeg fikk natt til i går (hvis jeg faktisk går og legger meg nå, så klart). Nei, dere får ha en god natt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...