Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
I dag kom jeg ca. 35 min. forsinket på skolen, takked være min "snille" lillebror.

Han tok sykkelen min, så jeg måtte gå 3,2 km :S

haha.. hørtes snilt ut :wee:

Er han gammel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høøømf jeg må snart fyre så eg får varme i huset igjenn , og så er det jo div ting som skal gjøres , eg må jo tørke støv i dag .

og så ble i plutselig så veldig trøtt :D

Skrevet (endret)
Det er så kjedelig å bare gå etter veien, så jeg gikk en ana rute i dag :p

hvor gikk du , ser ikke noe streker på kartet som ikke er veier :hmm:

EDIT:Loeve har du vert og sett på bilder av meg i rpp ? :ermm:

Endret av FtZ-
Skrevet

Puh. Var ute å "trente" :p var en svær ball som er dobbelt så høy som meg, som jeg dytta oppover en bakke. ( masse kvister som var rulla sammen ) faen så tungt det blei til slutt :p men så kom det folk, så jeg løp inn i skauen :p

Bruttern kom ut av rommet akkuratt når jeg kom inn, og trur ikke jeg sjuk :\

Det har han alldri trudd da :p

Skrevet (endret)
Jeg har ikke sett American dad :(

Det er ikke så "in your face" som Family Guy, ikke like spontant, men humoren er minst like morsom. Elsker begge seriene, jeg, og kjøper alt som kommer ut på DVD når tiden kommer.

Endret av Loeve
Skrevet
YES! Jeg har faktisk, helt tilfeldig(det er det verste!) klart å skulle tilbake til legen under en to timers tyskprøve. JA!!

We got news-flash for you. we don't care.

Bare spøkte :p

Gjest medlem-77217
Skrevet

hvorfor er dere her klokka elve på morgenen? :hmm: er syk jeg... har så vondt i hode at jeg tror jeg tar dagen :dontgetit:

Skrevet
Jeg har ikke sett American dad :(

Det er ikke så "in your face" som Family Guy, ikke like spontant, men humoren er minst like morsom. Elsker begge seriene, jeg, og kjøper alt som kommer ut på DVD når tiden kommer.

good. Har hørt en del bra om serien.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...