Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi. På veien tilbake fra posten møtte jeg noen gutter. Vedda med dem og sa at hvis jeg ikke traff krysset(fotball) på et forsøk så skulle jeg gi dem 1 krone hver. Jeg bomma, men det var nesten at jeg traff :D

Prøvde å logge meg inn på forumet på posten sin kundemaskin. Det var dessverre sperra :p

Skrevet
Jeg lurer på en ting SO-ere:

I den tiden dere skriver her, hva gjør dere egentlig av konstruktive ting?

Hva har dere for eksempel gjort de siste to timene?

:hmm:

Vært på skolen, tatt bussen hjem, kost med katten i en halvtime, sjekket mailen.

Skrevet

Likte ikke de to skvettegreiene, men jeg elsker ellers slike ting. Skulle vært pauseknapp mtp at den er så lang.

Alt det der kan man ganske greit lage selv. Gi meg et bilde av et sted og et ansikt, så skal jeg lage spøkelse for dere. Lyden kunne jo vært noen som tok opp og kalte det for spøkelse. Film er det samme som bilde, bare at det er 24 av dem i sekundet.

EDIT: Kost med katten? :hmm:

Skrevet

Likte ikke de to skvettegreiene, men jeg elsker ellers slike ting. Skulle vært pauseknapp mtp at den er så lang.

Alt det der kan man ganske greit lage selv. Gi meg et bilde av et sted og et ansikt, så skal jeg lage spøkelse for dere. Lyden kunne jo vært noen som tok opp og kalte det for spøkelse. Film er det samme som bilde, bare at det er 24 av dem i sekundet.

EDIT: Kost med katten? :hmm:

kost med katten = runke

Skrevet

skvette greier ???

var jo bare masse bilde og no tekst

Sett hele? Slutten og ganske nærme slutten er det to ting som er der for å skvette. :)

Skrevet

F**n, seff ringte pappa meg etter at jeg hadde kommet hjem og lurte på om vi skulle spise i byen i dag.. jaja.. finner vel no sted rundt her også. Når mamma er borte må vi jo få i oss no mat fortsatt..

Skrevet

hvor lenge skal noe være på verksted før eg kan heve kjøpet , hifi klubben har bruk 2 mnd på og fikse reciveren min , og den er tydelig vis enda ikke ferdig :realmad:

Skrevet (endret)

Ø.B.: Så gammeldags du er.

Så bare igjennom nytt og nyttig katalogen som dukka opp i posten :D

Eller hva med et speil som ikke dugger dere :w00t:

Endret av Ø.B.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...