Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på om jeg tar med mine nytjente 200 kroner til Bunnpris for å litt å tygge på jeg... Noen som skal ha noe?

Kjøpe du noe tyggis og brus og sørlandschips... Så trenger jeg noen nye batterier.. :p

Skrevet
Lurer på om jeg tar med mine nytjente 200 kroner til Bunnpris for å litt å tygge på jeg... Noen som skal ha noe?

Kjøpe du noe tyggis og brus og sørlandschips... Så trenger jeg noen nye batterier.. :p

"Duracell. Holder ut dagen"

Skrevet
Det minte meg om den sjokoladen som var formet som en appelsin! Selges den fortsatt? :dribble:

Nei, tror ikke den er på markedet. Åhh, den var så god, den! Husker reklamen for den var ganske kul og. :p

Joachim: Duno. Er vel ikke marked for det? Vi i norge er storforbrukere. :grin:

Skrevet
Heldige du JoachimR. Eller på dagene da? hva tid slutter ellers i veko?

15:05 mandag og torsdag

13:25 tirsdag og onsdag

14:15 på fredag.

faen da...

slutter 1530 hver dag jeg...

Skrevet
Det minte meg om den sjokoladen som var formet som en appelsin! Selges den fortsatt? :dribble:

Nei, tror ikke den er på markedet. Åhh, den var så god, den! Husker reklamen for den var ganske kul og. :p

Var det den som rullet på noen hyller før den datt i bakken, fin og delt opp? Den var rett og slett nydelig. (Sjokoladen, ikke reklamen.)

Skrevet

Var det den som rullet på noen hyller før den datt i bakken, fin og delt opp? Den var rett og slett nydelig. (Sjokoladen, ikke reklamen.)

Den var god :dribble:

men den andre smaker jo det samme :p

Skrevet

Mhm, den ja. *savne*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...