Juleniss1 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Innse det, fyren som sa det har ikke peiling. Eventuelt er det du som ikke har peiling
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg må klippe meg denne uken, så skal jeg også på shopping (med søsteren min faktisk. ) Jeje, skjer a?
Ø.B. Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Kommer nesten forbi i morgen, kjøre til Trondheim, så jeg får tenke på deg når jeg passerer lillehammer. Om det ikke blir østerdalen da, i såfall får jeg tenke på deg når jeg tar av fra veien til lillehammer. Si fra når du er i nærheten da! kom innom Esso
:---{D Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ja. Ja. Du drømmer vel om meg Drømmer om tomater. Skuffet...
hylo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Lett å ligge i senga og skrive vet dere.. Så jeg sover. (Sorry for mange quotes.) Materiale for bos5e.
Tonio Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Sorry.. Eneste måten jeg greier å legge meg er å skru av dataen tror jeg. Gud, jeg er avhengig.
:---{D Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Sorry.. Eneste måten jeg greier å legge meg er å skru av dataen tror jeg. Gud, jeg er avhengig. Hey! De tre siste nettene har jeg lagt meg etter klokka halv fire.
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Sorry.. Eneste måten jeg greier å legge meg er å skru av dataen tror jeg. Gud, jeg er avhengig. Det var det jeg sa til deg igår. Hørte du på meg? Neeeeeei!
Ø.B. Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Sorry.. Eneste måten jeg greier å legge meg er å skru av dataen tror jeg. Gud, jeg er avhengig. Hey! De tre siste nettene har jeg lagt meg etter klokka halv fire. øhm siste året her
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Kommer nesten forbi i morgen, kjøre til Trondheim, så jeg får tenke på deg når jeg passerer lillehammer. Om det ikke blir østerdalen da, i såfall får jeg tenke på deg når jeg tar av fra veien til lillehammer. Si fra når du er i nærheten da! kom innom Esso Skal jeg bare stappe huet ut av vinduet av bilen og vræle når jeg nærmer meg? Dessuten er mamma med på turen, så det blir vel uaktuelt med essostopp om ikke noen er sultne eller må pisse. Esso er ikke så spennende sted, bedre å stoppe på dovre eller noe sånt.
:---{D Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Sorry.. Eneste måten jeg greier å legge meg er å skru av dataen tror jeg. Gud, jeg er avhengig. Hey! De tre siste nettene har jeg lagt meg etter klokka halv fire. øhm siste året her Og bare nerda? Var det jeg mente... Endret 8. august 2005 av Tomat-Ulf
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Sorry.. Eneste måten jeg greier å legge meg er å skru av dataen tror jeg. Gud, jeg er avhengig. Hey! De tre siste nettene har jeg lagt meg etter klokka halv fire. øhm siste året her Og bare nerda? Ø.B. er hobbynerd på fulltid
Ø.B. Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Skal jeg bare stappe huet ut av vinduet av bilen og vræle når jeg nærmer meg? Jaggu! ----------- Nei jeg går (gikk) på skole Endret 8. august 2005 av Ø.B.
sofarot Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jøsss. Nå sier ei på 15 år til meg på MSN at hun tror hun kan være gravid. Hun er på familieferie nede i Bulgaria. Fjortizpul FTW!
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Går og legger meg nå... Blir jaggu sliten av å kjøre go-cart. God natt, sov godt!
Litejk Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jøsss. Nå sier ei på 15 år til meg på MSN at hun tror hun kan være gravid. Hun er på familieferie nede i Bulgaria. Fjortizpul FTW! Må bare le... men det er litt teit assa.. men er ikke bare 15åringer som knuller nei, ei fra klassen min knulla med ein 17 åring i den rette alder av 13,,, det verste er at hu jeg snakker om er stygg,feit og teit Han jokka hu sikkert bare fordi hun gjør allt
hylo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jøsss. Nå sier ei på 15 år til meg på MSN at hun tror hun kan være gravid. Hun er på familieferie nede i Bulgaria. Fjortizpul FTW! Omg. Hvor ekkel er en ikke som tar en så lita ei.
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jøsss. Nå sier ei på 15 år til meg på MSN at hun tror hun kan være gravid. Hun er på familieferie nede i Bulgaria. Fjortizpul FTW! Hell yeah! Moro å bli gravid som 15-åring vil jeg tro.
Zlatzman Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Går og legger meg nå...Blir jaggu sliten av å kjøre go-cart. God natt, sov godt! God natt. Burde vurdere å legge meg snart, skal opp 07:30, og før jeg legger meg må jeg pakke ferdig de siste tingene (PCen). Men man trenger vel ikke mer enn 6 timer søvn? Da har jeg i alle fall 1 time på meg.
Anbefalte innlegg